Har dig og din mand været .....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Carina:-)

Nej det gider jeg ikke.

Synes ikke det virker fængende eller spændende.

Men der er jo mange der gør det,og har glæde af det -

Og der er jo intet unaturligt ved det.Så jeg synes da bare I skal hoppe ud i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Christina74

Mom skriver:

Vi har endnu ikke været i sexshop sammen endnu, selvom vi har været sammen i 17 år, men vi shopper gerne sammen over nettet

Også lige en kommentar, øv hvor er det ærgeligt, at nogle herinde skal få det til at lyde som om man har halvdårlig sex fordi man krydre det med legetøj .. Måske man blot elsker at "lege" sammen?

At have legetøj, sexet undertøj og måske lidt frække kostumer, betyder måske blot at man elsker at overraske hinanden? Og gøre lidt x-tra?

Lige min tanke ;-) Vi har også den mest fantastiske sex.

Men vi får hygget og snakket om lyster og behov, når vi køber legetøj om det er på nettet eller i butikker er ligegyldigt. Det sætter os begge i en rigtig god stemning, der oser lidt af sex.

Men at nogle forsvare at de ikke køber sex legetøj, med at de har et godt sexliv virker lidt uvidendne i min forstand. 

Tror bestemt ikke par med et dårligt sexliv, drøner ud og køber legetøj sammen.

Anmeld

3. november 2013

Mick

Mig og min kone har da været i div sexshops flere gange men det har været i forbindelse med andet, end bare at købe legetøjet. Men sexlegetøj og en tur ud og kigge giver da altid noget spændene til forholdet. Hvis jeg kun skal anbefalde Fysiske sexshops så kommer der da et par stykker her:

HotGirl i Århus - Super fed butik, de har især meget tøj.

Elsk dig selv / Tidligere lust i Århus - Super hyggelig butik og god stemning. 

Lust i Khb

Paradise i Kbh / Frederiksberg

Fun Factory i Berlin verdens pt fedeste uden samligning med noget jeg har set før.

Orion i Berlin

ellers så kommer der en Sexmesse i Kbh i det nye år, Jeg har af gode grunde ikke været der endnu, men det kunne også være en mulighed til den tid. 

God jagt 

Anmeld

3. november 2013

salix

tinasmor skriver:

Hi hi kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Hvis det ikke er sammen med ens kone man går der ind, hvem skulle det så være sammen med?

det er sådanne noget man gør alene eller med gutterne  eller noget... ej det ved jeg virkelig ikke... tror måske han mere er internet shopperne når det er sådanne ngoet der skal købes men som skrevet ved jeg det ikke da vi ikke bruger legetøj i sexlivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.