Har dig og din mand været .....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
13 svar
14 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

I en sexshop sammen? Overvejer at overraske min mand med en kærestetur med fokus på vores sexliv. Vi har god sex, men kommer ikke rigtigt videre

Hvad gør I for at holde gang i sagerne, og kan I anbefale noget/nogle steder/ting? 

God lørdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

salix

Anonym skriver:

I en sexshop sammen? Overvejer at overraske min mand med en kærestetur med fokus på vores sexliv. Vi har god sex, men kommer ikke rigtigt videre

Hvad gør I for at holde gang i sagerne, og kan I anbefale noget/nogle steder/ting? 

God lørdag 

nej det har vi ikke min mand er sjov på den måde... han mener ikke det er noget man gør med sin kone, og ja efter 4 år sammen har vi nu heller ikke haft behov for den del i vores sexliv... vi er så heldige at vi bare tænder rigtig meget på hinaden og er gode til at snakke om lyster og behov dette har bragt os meget tætte og betyder også at vi lige ved hvad der skal til for at det bliver godt og ja hvis man har lyst til noget specielt så siger vi det og det er som reglt bare ekstra brændstof når vi er igang eller også er det snakken der tænder op under os... 

Anmeld

2. november 2013

Kris89

Anonym skriver:

God lørdag 

her har jeg været meget aktiv til dildoparties...

vi har ikke været i sexshop sammen, men har før kigget tingene igennem på nettet inden party og så har jeg købt..

ofte er det bare mig der har købt en masse og manden der har glædet sig til at se hvad jeg kom hjem med

han er også før kommet med ønsker

Anmeld

2. november 2013

Christina74

Ja flere gange ;-) Vi er faktisk bedre til at tage ud og købe legetøj, end til at bruge det lol.

Anmeld

2. november 2013

Christina74

Ja flere gange ;-) Vi er faktisk bedre til at tage ud og købe legetøj, end til at bruge det lol.

Anmeld

2. november 2013

B&J

efter 5år har vi ikke været det inu , men mangler slet ikke legetøj har en fantastisk kæreste og et fantastisk sex liv

Anmeld

2. november 2013

Newsence

ja flere gange- Det er virkelig sjovt at gå der og finde ting sammen. samtidig er det tændende at kigge på tingene og snakke om hvordan vi kan bruge det... Vi bruger gerne den i fiels for så gør vi en tur ud af det med lidt mad i centeret inden vi så skal hjem og lege med det ny indkøbte. Vi oser somme tider også bare

skal vi rigtig have en på opleveren finder i enten nye lege- eks. bondage eller også går vi i swingerklub hvor der sexes med andre i samme rum MEN vi sexer kun hinanden og det er helt ok i klubben. Men det giver noget og stemningen er rigtig fed og man får inspiration og kan snakke med folk hvis man er nysgerrig på ting.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Tak - tror vi vover os ud i det. Det er ikke fordi vi ikke har god sex, men vi kender bare hinanden SÅ godt, at det er blevet lidt for nemt at tage den løsning man ved er godt for den anden føler mig bare som  en teenager igen

Anmeld

3. november 2013

tinasmor

salix skriver:

nej det har vi ikke min mand er sjov på den måde... han mener ikke det er noget man gør med sin kone, og ja efter 4 år sammen har vi nu heller ikke haft behov for den del i vores sexliv... vi er så heldige at vi bare tænder rigtig meget på hinaden og er gode til at snakke om lyster og behov dette har bragt os meget tætte og betyder også at vi lige ved hvad der skal til for at det bliver godt og ja hvis man har lyst til noget specielt så siger vi det og det er som reglt bare ekstra brændstof når vi er igang eller også er det snakken der tænder op under os... 

Hi hi kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Hvis det ikke er sammen med ens kone man går der ind, hvem skulle det så være sammen med?

Anmeld

3. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Vi har endnu ikke været i sexshop sammen endnu, selvom vi har været sammen i 17 år, men vi shopper gerne sammen over nettet

Også lige en kommentar, øv hvor er det ærgeligt, at nogle herinde skal få det til at lyde som om man har halvdårlig sex fordi man krydre det med legetøj .. Måske man blot elsker at "lege" sammen?

At have legetøj, sexet undertøj og måske lidt frække kostumer, betyder måske blot at man elsker at overraske hinanden? Og gøre lidt x-tra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.