Børnemodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

Overvejer lidt, om jeg skal prøve at sende ansøgning - min datter som børnemodel.

Noget I overvejer?? eller har gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, har aldrig overvejet det og kommer heller aldrig til det. Det er de færeste som bliver brugt og man kommer bare til, at betale en masse penge for, at være i deres kartotek :/

Anmeld

2. november 2013

C-Dog

Nej, det er vist ret hård konkurrence og meget præget af at man skal kende nogen der kender nogen for at få en fod indenfor. Og vi kender ingen

Anmeld

2. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min datter blev " opdaget " da hun var mindre men hver gang de skulle tage billeder græd hun, så det opgav vi hurtigt : ) og med min søn var han ikke køn nok haha :p

Anmeld

2. november 2013

Sara.

Min søn blev spottet da han var et år.
Han blev meldt knd og fik taget gode billeder og blev spurgt til flere reklame jobs.
Vi endte dog med at sige nej til alle og da min mand og jeg fik en snak fandt vi ud af at det slet ikke var noget for os.
Det passede ikke til vores familie og han blev meldt ud.

Anmeld

2. november 2013

Monski

Anonym skriver:

Overvejer lidt, om jeg skal prøve at sende ansøgning - min datter som børnemodel.

Noget I overvejer?? eller har gjort??

Min søn har fået tilbuddet et par gange men vi har altid sagt nej.
For det første så er det som start en ret stor udgift da de fleste steder ligger i Jylland (vi bor i kbh) og så er det tit i hverdagen om formiddagen så man skal kunne sætte en hel del tid af til det.
For det andet så tror jeg ikke Anthon ville bryde sig om det, han er alt for genert

Anmeld

2. november 2013

aarhusmor

Jeg overvejede det, men min søn hader at få taget billeder. Dernæst blev jeg enig med mig selv om at han ikke skulle være "objekt" og lære at det ydre var så vigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.