Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg skriver fordi min kæreste i går har været ude at fejre j-dag. Hvilket jeg egentlig havde det fint nok med.. Men vågner her til morgen kl lidt i 7 og han er stadig ikke kommet hjem. Derfor har jeg prøvet at ringe til ham og det har jeg nu gjort siden lidt i 7 men han tager ikke sin telefon
Han har førhen været slem til, efter en bytur at tage hjem til kammerater og sove og så glemme at fortælle mig det, og når han først sover så hører han bare IKKE telefonen.
Jeg synes bare ikke det er iorden nu! Tænk hvis der skete noget med mig/baby og han bare ikke er til at komme i kontakt med?!
Jeg ved simpelthen bare ikke hvordan jeg skal få det sagt til ham uden at starte et kæmpe skænderi, fordi jeg er sååå sur!!!!
Hvad synes i jeg skal gøre ?? Håber i kan hjælpe mig lidt 
Tror det bedst vil være ligeså stille og roligt at fortælle ham om dine følelser.
Måske starte med at sige, at du håber at han havde en super aften og fik hygget sig, men der er altså lige en ting du må ud med...og så fortæl at du i din gravide tilstand ikke synes det var særlig rart ikke at kunne få fat i ham, nu var der jo heldigvis ikke noget galt, men det kunne der jo ha' været.
Det er dig der er gravid, men jer som venter barn :-)
Har prøvet at stå i en lignende situation og det var fandme ikke sjovt. Her havde han så sagt at han var på vej hjem. Man tror jo det værste :-( når man så ikke kan få kontakt før mange timer senere.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld