26+3 kæresten i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
14 svar
37 synes godt om
2. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg skriver fordi min kæreste i går har været ude at fejre j-dag. Hvilket jeg egentlig havde det fint nok med.. Men vågner her til morgen kl lidt i 7 og han er stadig ikke kommet hjem. Derfor har jeg prøvet at ringe til ham og det har jeg nu gjort siden lidt i 7 men han tager ikke sin telefon
Han har førhen været slem til, efter en bytur at tage hjem til kammerater og sove og så glemme at fortælle mig det, og når han først sover så hører han bare IKKE telefonen.
Jeg synes bare ikke det er iorden nu! Tænk hvis der skete noget med mig/baby og han bare ikke er til at komme i kontakt med?!
Jeg ved simpelthen bare ikke hvordan jeg skal få det sagt til ham uden at starte et kæmpe skænderi, fordi jeg er sååå sur!!!!

Hvad synes i jeg skal gøre ?? Håber i kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

san

Jeg havde heller ikke fundet mig i det, og var blevet mega sur, så er jeg lige glad med og jeg starter et mega skænderi..

Det er helt fint med mig at min kæreste tager i byen alt det han vil, også selv om jeg er gravid, så længe han komme hjem og sover..

Sådan har det altid været for os begge...

Anmeld

2. november 2013

Monski

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg skriver fordi min kæreste i går har været ude at fejre j-dag. Hvilket jeg egentlig havde det fint nok med.. Men vågner her til morgen kl lidt i 7 og han er stadig ikke kommet hjem. Derfor har jeg prøvet at ringe til ham og det har jeg nu gjort siden lidt i 7 men han tager ikke sin telefon
Han har førhen været slem til, efter en bytur at tage hjem til kammerater og sove og så glemme at fortælle mig det, og når han først sover så hører han bare IKKE telefonen.
Jeg synes bare ikke det er iorden nu! Tænk hvis der skete noget med mig/baby og han bare ikke er til at komme i kontakt med?!
Jeg ved simpelthen bare ikke hvordan jeg skal få det sagt til ham uden at starte et kæmpe skænderi, fordi jeg er sååå sur!!!!

Jeg var godt nok også blevet tosset!

Her der sover vi altid hjemme efter en bytur, noglegange kan vi godt sove ude hvis det feks er i forbindelse med en kæmpe pige/drengetur hvor mange sover sammen bagefter .. Men så er det altså aftalt på forhånd!
Man bliver jo helt vildt bekymret, jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre af mig selv.
Man hører jo hele tiden om folk der bliver stukket ned osv. Jeg ville være så bekymret

Jeg ved ikke hvordan du skal tackle det med ham men føler virkelig med dig

Anmeld

2. november 2013

Kildebakken

Anonym skriver:

Hej piger.

Tilgiv ham - måske er det sidste gang i mange år han får mulighed for at drikke sig så fuld at han ikke kan ramme tastaturet på mobilen:-) 

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

Tak piger.
Jeg magter næsten ikke diskussionen og skænderiet, for som sagt så er det sket før.. Men situationen er anderledes nu og jeg kan bare ikke forstå at han overhovedet ikke tager ansvar for det at han altså står og skal være far om lidt.. Det kan jeg virkelig ikke forstå!

Iih altså jeg bliver simpelthen ked af det. Og ja lige præcis så bliver man urolig, der sker sgu så meget i nattelivet i øjeblikket!

Anmeld

2. november 2013

Papillon

Jeg var blevet møg sur, men ville slå koldt vand i årerne, indtil han kom hjem. Her måtte han så forklare sig, og jeg ville gøre det klart for ham (i anstændigt toneleje), at den opførsel ikke er i orden. 

Og så ville jeg nok medregne hormoner i min egen reaktion, de kan for dælen da gøre en hel masse ved én! 

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

Det må du nok sige han har i hvert fald 20 ubesvarede opkald på sin telefon.. Så han kan nok godt fornemme hvor det føre henad når han først ser den.
Men det er nok en meget god ide at slå kold vand i blodet.. Det vil jeg prøve så godt jeg kan

Anmeld

2. november 2013

C-Dog

Tja, så er det jo bare slut med byture i graviditeten. Du og baby er vigtigere end ham, og du skal være tryg, og du er ikke længere tryg ved at han ta'r i byen fordi han har lige bevist Du Ikke Kan få fat i ham hvis der sker noget. Og jeg havde ikke gidet diskutere det, for min dag skulle ikke ødelægges, og baby bliver stresset når man skændes.

Anmeld

2. november 2013

FruK

Uanset om du er gravid eller ej, så ville jeg ikke bryde mig om, at han blev væk på den måde og ikke var til at få fat i.

Min mand sover som regel ude, når han har været i byen, fordi det oftest foregår i den by, han kommer fra - og det er langt fra, hvor vi bor.

Men det er aftalt på forhånd, og han er altid til at komme i kontakt med og skriver godnat osv uanset, hvor fuld han er. Det kan man måske ikke kræve, men det er skisme dejligt!! 

Hvis din kæreste har været i byen, der hvor I bor, så kan jeg ikke se nogen grund til, at han skal sove et andet sted...?! 

Jeg var nok blevet....

Anmeld

2. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg var blevet bange for at der var sket min kæreste noget, hvis jeg ikke kunne få fat i ham, og han ikke var kommet hjem om morgenen.

Men jeg forstår godt du er sur og skuffet, jeg var altså selv blevet tosset og specielt når du er gravid, burde han vise dig den respekt og det hensyn, at fortælle dig hvornår han kommer hjem, og Dresden burde han tjekke sin telefon en gang imellem.

Men når det så er sagt havde jeg også tilgivet ham, og havde sat den ind på "pyt kontoen", fordi han har nok ikke gjort det bevidst for at gøre dig gal eller nervøs, han har sikkert bare ikke tænkt sig ordentligt om. Nu står han og skal være far om lidt, og der kan han ikke bare gøre hvad der passer ham og når det passer ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.