Hvordan kan det lade sig gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

M&J87

Her har han slået i alle sider på en gang, men det er vel, arme/ben og numse samtidigt. Han har ligget nedaf siden uge 28, og nu er står han fast 35+1, og jeg mærker ham stadig over det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Michelle21

Karla skriver:

Nej det kan være rigtig svært
Især når ikke du rigtig ved, hvordan han vender derinde. Men de kan nogle forunderlige ting de små væsener

Ja det helt utroligt

Anmeld

1. november 2013

Mette M

Michelle21 skriver:

Hej dejlige damer

Ja som overskriften siger, hvordan kan det lade sig gøre at når bettemand ligger og sparker mig, føles det altså som om jeg mærker det i begge sider på samme tid, hvordan kan det lade sig gøre?? det undre mig virkelig meget,,

Håber nogle vil hjælpe

Jeg mærker ofte min den lille 3 steder på en gang. Har også tænkt på hvordan den mon ligger..

Anmeld

1. november 2013

Monski

Michelle21 skriver:

Hej dejlige damer

Ja som overskriften siger, hvordan kan det lade sig gøre at når bettemand ligger og sparker mig, føles det altså som om jeg mærker det i begge sider på samme tid, hvordan kan det lade sig gøre?? det undre mig virkelig meget,,

Håber nogle vil hjælpe

Sådan føler jeg det også men han ligger også med hovedet ned, ryggen i den ene side, numsen oppe og benene og den anden side - så han fylder godt
Måske ligger din basse på samme måde?

Anmeld

1. november 2013

Michelle21

Monski skriver:

Sådan føler jeg det også men han ligger også med hovedet ned, ryggen i den ene side, numsen oppe og benene og den anden side - så han fylder godt
Måske ligger din basse på samme måde?

Ja det kan godt være, men til tider kan man da blive sådan lidt "bekymret"

Anmeld

2. november 2013

FrkZier

Michelle21 skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre :p

Hvordan det kan lade sig gøre?? Det forstår jeg ikke.. En baby kan jo bevæge både arme og ben ligesom et voksent menneske 

Anmeld

2. november 2013

Michelle21

FrkZier skriver:

Hvordan det kan lade sig gøre?? Det forstår jeg ikke.. En baby kan jo bevæge både arme og ben ligesom et voksent menneske 

Ja det ved jeg godt,, jeg fik bare lidt mærkelig billeder i hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.