Hvordan kan det lade sig gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
16 svar
2 synes godt om
1. november 2013

Michelle21

Hej dejlige damer

Ja som overskriften siger, hvordan kan det lade sig gøre at når bettemand ligger og sparker mig, føles det altså som om jeg mærker det i begge sider på samme tid, hvordan kan det lade sig gøre?? det undre mig virkelig meget,,

Håber nogle vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Karla

Michelle21 skriver:

Hej dejlige damer

Ja som overskriften siger, hvordan kan det lade sig gøre at når bettemand ligger og sparker mig, føles det altså som om jeg mærker det i begge sider på samme tid, hvordan kan det lade sig gøre?? det undre mig virkelig meget,,

Håber nogle vil hjælpe

Kan det ikke være numsen eller armene du mærker i den ene side?

Anmeld

1. november 2013

ms86

Mon ikke det bare er fordi han ligger i tværleje? Det går min bebs i maven i hvert fald ofte.. Kan tydeligt mærke forskel på om bebs vender den ene eller den anden vej 

Anmeld

1. november 2013

FrkZier

Michelle21 skriver:

Hej dejlige damer

Håber nogle vil hjælpe

da jeg var gravid med Isaak lå han ofte og spjættede så jeg både blev sparket og slået i den ene og anden side og oppe og nede på en gang

Anmeld

1. november 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hej dejlige damer

Håber nogle vil hjælpe

Da jeg var gravid med lillebror mærkede jeg ham i begge sider. Han lå på det tidspunkt i tværleje - kunne det være en mulighed? 

Anmeld

1. november 2013

Michelle21

ms86 skriver:

Mon ikke det bare er fordi han ligger i tværleje? Det går min bebs i maven i hvert fald ofte.. Kan tydeligt mærke forskel på om bebs vender den ene eller den anden vej 

Jo jeg tænker også om det er fordi han ligger i tværleje, men det kan virkelig til tider være ubehageligt.. 

Anmeld

1. november 2013

Michelle21

Babymor1013 skriver:

Da jeg var gravid med lillebror mærkede jeg ham i begge sider. Han lå på det tidspunkt i tværleje - kunne det være en mulighed? 

Jo det kunne det måske, men er det noget de bliver ved med??

Anmeld

1. november 2013

Michelle21

FrkZier skriver:

da jeg var gravid med Isaak lå han ofte og spjættede så jeg både blev sparket og slået i den ene og anden side og oppe og nede på en gang

Hvordan kan det lade sig gøre :p

Anmeld

1. november 2013

Michelle21

Karla skriver:

Kan det ikke være numsen eller armene du mærker i den ene side?

Jo måske, men jeg ved det ikke rigtig

Anmeld

1. november 2013

Karla

Michelle21 skriver:

Jo måske, men jeg ved det ikke rigtig

Nej det kan være rigtig svært
Især når ikke du rigtig ved, hvordan han vender derinde. Men de kan nogle forunderlige ting de små væsener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.