tror jeg spiser for lidt er 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg spiser allbrain til morgenmad med a38 med hindbær smag og til frokost skærer jeg to skiver rugbrød med iceberg, tomat, agurk og to skiver kyllinge pålæg

Igår fik vi en vildt lækker ret (fra de danske vægt konsulenter, da svigermor spiser efter det) med hvidkål, porre, hk oksekød og gulerødder i det smagte helt vildt lækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
MH82 skriver:

Hvad med noget hytteost eller en god ost til frokost??

Evt. et stort glas mælk til.

En æggemad kunne også være en god kilde til protein.

Tak for rådene
Jeg kan desværre ikke lide ost
Og laver en gang i mellem spejlæg på rugbrød

Anmeld

4. november 2013

--Line..

anna111 skriver:

Ja min kæreste er efter mig og siger jeg lever på et minimum og der må jo være noget i det tænker ikke selv over det til hverdag jeg truede jeg havde taget 3kg på men viser sig jeg kun har taget 1,4kg på.

I hverdagen plejer jeg at starte med en skål frugt fx en banan et æble og en manderin som jeg skære ud og spiser med en gaffel. Nogle gange bliver det kun til det om morgnen andre gange tager jeg et stykke restede brød til.

Til middag ja nogle gange to stykke rugbrød eller en lille færdig lasange kommer an på hvad vi har og syntes ofte det er svært at finde ud af hvad jeg har lyst til så mange gange får jeg slet ikke nok ned
Og det er jo ikke godt for min lille baby

Så kom med nogle gode og nemme forslag til hvad jeg ud over kan spise så jeg får noget ned
Hvad spiser i andre?

jeg levede af nutella på lyst franskbrød, morgen, middag og aften, fordi at jeg havde kvalme. så jeg spiste kun det jeg havde lyst til. og min baby fejler bestemt ingen ting. men jeg var træt med træt på i min graviditet, fordi at jeg ikke fik de vitaminer jeg skulle bruge, for baby tager det hele!

jeg spiste heller ikke vitamin piller, for de røg op igen.

da jeg kom i uge 20 begyndte jeg at spise lidt mere normalt..

Anmeld

4. november 2013

Bertris

i 2. trimester havde jeg INGEN appetit

Fik at vide jeg bare måtte prøve at spise, hvis jeg ikke kunne så var det bare vigtigt jeg i hvert fald fik ½ l mælk, jern og gravitamin

Baby tager hvad baby har brug for, så det er kun dig der kommer til at mangle

da jeg var 41+ var jeg kun +5kg og min appetit vendte tilbage i 3. trimester

fødte en lækker tyk pige på 4200g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.