Hvad synes i om navnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Monski

Anonym skriver:

Cirkeline?

Go eller no-go?
Begrund gerne svaret

SÅ SØDT!!
Står øverst på min liste med pigenavne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Louise H.

Som andre siger, det er et sødt navn til en lille pige, men hun bliver også voksen og så synes jeg ikke længere det er passende :-)

Anmeld

1. november 2013

UnderStjernerne

Synes bestemt det er no-go. Det er bestemt sødt, men som andre skriver, så vil man jo gerne kunne tages seriøst som voksen 

Anmeld

1. november 2013

StineC

Jeg synes det ville være synd at kalde sit barn for Cirkeline. For mig er det en tegneseriefigur eller et kattenavn. Det virker lidt useriøst, især når hun en dag bliver voksen. Så helt klar no-go herfra. Men det er dit barn og dig der bestemmer!

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

StineC skriver:

Jeg synes det ville være synd at kalde sit barn for Cirkeline. For mig er det en tegneseriefigur eller et kattenavn. Det virker lidt useriøst, især når hun en dag bliver voksen. Så helt klar no-go herfra. Men det er dit barn og dig der bestemmer!

Det er ikke mit barn men en bekendt der vil kalde sit barn det hvis det bliver en pige jeg synes selv det er useriøst men måtte vide om det bare var mig der havde den mening..

Anmeld

1. november 2013

2babygirls

Giraffen skriver:

det er sødt nok, men nu hedder jeg fx Line og det har altid været noget bøvl på engelsk! (hvilket jeg ret tit har stået i egentlig)

og så tænker jeg "Cirkeline" = "Circle Line" - ja så lyder det fjollet

Ej man oversætter jo ikke sit navn 

Min datter hedder jo Anemone, og det skal jo heller ikke oversættes til arabisk eller andet

Anmeld

1. november 2013

2babygirls

Jeg synes navnet er sødt, men ikke noget jeg selv ville kalde min datter.

dog spurgte mange om nr to skulle hedde det fordi den første hedder Madeleine 

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Jeg synes navnet er sødt, men ikke noget jeg selv ville kalde min datter.

dog spurgte mange om nr to skulle hedde det fordi den første hedder Madeleine 

Jeg synes der er stor forskel på de 2 navne. Cirkeline ser jeg kun som en tegnefilms figur..

Anmeld

1. november 2013

Monski

Jeg kender en der hedder cirkeline og hun bliver altså taget seriøst og er aldrig blevet drillet eller noget med sit navn

Anmeld

1. november 2013

helmich

Det er et rigtigt fint navn.

Og så tror jeg altså ikke der findes ret mange mennesker der er så tunge og gammeldags, at de ikke kan tage en person for seriøst pga af et navn.

Jeg synes det er skønt at der er så stor mangfoldighed i navne idag, og elsker at børn hedder alt fra Røskva og storm til Marie og Niels.

Godt vi ikke alle er ens af sind, udseende og også navne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.