Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er kun 6+5, og jeg overvejer allerede at købe nogle ventebukser Jeg synes mine almindelige bukser strammer (det har de nok gjort længe inden jeg blev gravid ), men nu er der faktisk ret ubehageligt Mener jeg næsten var halvvejs i graviditeten inden jeg skiftede sidst
Jeps de blev købt i mandags - og tak for kaffe en mave de her tvillinger allerede har givet deres mor frygter godt nok de sidste måneder allerede
Jeg er 8+3 i dag
Nej ikke endnu, men der går nok ikke ret længe
Ikke her og håber jeg kan trække den noget tid endnu. Har ingenting fra sidst jeg var gravid, så det bliver en lidt større udskrivelse og jeg er på SU
Anonym skriver: Jeg er kun 6+5, og jeg overvejer allerede at købe nogle ventebukser Jeg synes mine almindelige bukser strammer (det har de nok gjort længe inden jeg blev gravid ), men nu er der faktisk ret ubehageligt Mener jeg næsten var halvvejs i graviditeten inden jeg skiftede sidst
Jeg er ikke endnu, og tror da også der går lidt tid før det bliver nødvendigt.
MissNurse skriver: Ikke her og håber jeg kan trække den noget tid endnu. Har ingenting fra sidst jeg var gravid, så det bliver en lidt større udskrivelse og jeg er på SU
Manna skriver: H og M har ganske ok ventetøj, og de er ikke så dyre, når man er på SU.
H og M har ganske ok ventetøj, og de er ikke så dyre, når man er på SU.
Tak Har faktisk godt set det. Har dog ikke været inde og prøve noget. Synes bare det jeg har set på nettet derfra er primært slim bukser det er jeg så ikke lige til
Men må ind og have prøvet noget af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128