Nå men først TAK til jer alle. I er så dejlige og er der når jeg har brug for det...
Lægen tiden var så ikke booket! Dumme internet og rådne computer. Nå men jeg jo finde kræfter og tage telefonen og ringe og få en tid. PUHA...virkede meget nemmere på computeren.
Der var en der spurgte hvad det værste lægen kunne sige/give mig. Medicin er svaret.
Hvorfor!? Prøv at lytte til denne sætning: Jeg er på medicin for at klare at leve mit liv! MIT LIV, mine børn, min mand, min hund, mit hus, mit job...det er jo MINE VALG for f..... Pinligt, flovt, kvalmende.... Hvad vil de mennesker omkring os ikke tænke???

Jeg vil lige her understrege at jeg IKKE nedgør nogle der tager eller har taget medicin. ALDRIG - det er ikke meningen med mit indlæg! Det er min bakke at bekæmpe og jeg har aldrig set ned på eller undret mig over andre menneskers valg.
Men det har stået på for længe nu. To år mindst. Kan ikke mere. Dør langsomt og tager min familie med i faldet.
Så er det medicin så må det være det. Jeg vil ikke kæmpe mere for at nyde det jeg har.
Men hvad siger jeg til lægen?? Sidst bad han mig købe ørepropper og slappe af. Det er nu et år siden. Jeg vil sådan ønske min mand vil med mig. Tror ikke jeg kan få sagt det hele selv.
Jeg skammer mig så meget når jeg ved hvor meget mange andre kæmper dagligt med langt større og mere dumme trælse og uretfærdige ting...
Jeg har en mand der ELSKER mig og to vidunderlige børn der hver dag giver mig grund til at smile og le og være pavestolt. Men smilet mangler.....
Kristine - der har overlevet en hel dag alene med sine guldklumper og faktisk haft en god dag. Håber manden har hygget sig til koncert. Han trænger i den grad!!!!!
Anmeld