Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym101

Hej damer

Jeg ville lige høre hvordan det går med jer og jeres maver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Line Højdal

FebruaryMom skriver:

Hej damer

Jeg ville lige høre hvordan det går med jer og jeres maver?

Hejsa

Det går godt synes jeg... vægten siger desværre allerede +8 kg og jeg synes godt det kan mærkes i lenden om aftenen, men ellers går det godt.

Jeg mærker liv hver dag og har gjort det længe synes jeg faktisk... selv min mand har kunnet mærke liv uden på maven i et par uger nu - det er så skønt at kunne dele oplevelsen!

Ellers tæller jeg bare ned til barsel - glæder mig efterhånden rigtig meget...

Hvad med dig - går det godt?

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

Pipkukkeren skriver:

Hejsa

Det går godt synes jeg... vægten siger desværre allerede +8 kg og jeg synes godt det kan mærkes i lenden om aftenen, men ellers går det godt.

Jeg mærker liv hver dag og har gjort det længe synes jeg faktisk... selv min mand har kunnet mærke liv uden på maven i et par uger nu - det er så skønt at kunne dele oplevelsen!

Ellers tæller jeg bare ned til barsel - glæder mig efterhånden rigtig meget...

Hvad med dig - går det godt?

Det var godt at høre!

Hvor langt er du henne?

Jeg har også siden 17+2 kunne mærke baby. 17+5 mærkede jeg hende uden på, blev helt forskrækket Har ikke mærket hende særlig meget de sidste par dage, tror pladsen er lidt trang derinde

Ja det er rigtig dejligt at kunne dele oplevelsen med de nære

Puha, jeg går stadig sygemeldt, har ondt når mine plukveer optræder og så har jeg så ondt i ryggen. He he, jeg tæller også ned til min barsel. Vil så gerne sove de næste to måneder væk!

Anmeld

11. november 2013

Mn101186

Her går alt vel er i uge 27 og hun sparker konstant. Har mærket hende siden uge 15 og min kæreste har kunne siden uge 19 ca. Hun er en krudt ugle.. 

Har dog været sygemeldt siden uge 20 pga smerter i højre side af lænden så nogle dage kan jeg kun lige gå.. det er sååå træls.. fordi tiden kan godt gå lidt langsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.