Dukke til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

DianaRJS

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Jeg overveje at min 2 årige søn skal have en dukke her til jul, men jeg har slet ikke nogen ide om hvad det skal være for en. Syntes alle dem jeg finder er meget piget

Så tøser hvilken dukke har jeres sønner? I må meget gerne sende billeder med 

Håber I vil hjælpe mig!

altså begge mine drenge har leget med min gamle babyborn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Aagaard

Hvad med en Rubens baby eller Rubens barn?

De kan fås ret farve-dreng/pige neutrale ( og er mega søde )

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg købte en på et loppemarked. Men han er nu gladere for sin pigedukke med lyserød kjole som han fik af farmor

Anmeld

30. oktober 2013

BellaT

Vores dreng fik en Annabells Brother dukke. Drengedukke med blåt tøj og tilbehør.

Den er nu længe overgivet til lillesøster. Men den var et hit i den periode han syntes dukker var sjove.

Anmeld

30. oktober 2013

De3Guldklumper

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Jeg overveje at min 2 årige søn skal have en dukke her til jul, men jeg har slet ikke nogen ide om hvad det skal være for en. Syntes alle dem jeg finder er meget piget

Så tøser hvilken dukke har jeres sønner? I må meget gerne sende billeder med 

Håber I vil hjælpe mig!

Min søn har en neger drengedukke fra babyborn. Storesøster hr nemlig den lyse så nu kan de kende forskel

Anmeld

30. oktober 2013

MosterA

Chevro skriver:

Mega fedt du vil give ham en dukke!

Har en søn på knap 17 mdr, og har haft lidt samme tankegang når han er lidt større :-)

Hvordan kan det være dú vil give ham en? ;-)

Tja det ved jeg faktisk ikke, syntes bare det er en naturlig ting. Han leger jo også med dem i dagplejen, hans mormor og når vi besøger hans "veninder" 

Anmeld

30. oktober 2013

MosterA

Jenny12 skriver:

Om et år når min søn bliver 2 år, så skal han have en dukke fra smilerynker - tror jeg tager på et af hendes kurser og laver den selv

http://smilerynker.blogspot.dk/p/bestilling-af-dukker.html

Hvor er de fine!!! Skal i hvert fald med i overvejelserne. 

Anmeld

30. oktober 2013

MosterA

Aagaard skriver:

Hvad med en Rubens baby eller Rubens barn?

De kan fås ret farve-dreng/pige neutrale ( og er mega søde )

Er bestem også med i mine overvejelser. Tror nok jeg mest er til de lidt slasket dukker.

Anmeld

30. oktober 2013

BabyMus

Han kunne også få en MyLittleBettie dukke, dem laver hun også som drengedukker f.eks. en sej superhelte dukke med maske og kappe!

Anmeld

23. juni 2014

christinakurt

Sjovt du stiller dette spørgsmål, jeg har selv stået i samme dilemma , og jeg endte med at købe en corolle dukke - en babydukke uden hår på hovedet - denne her http://www.fix-ide.dk/shop/corolle-mon-premier-317p.html  så kan man sige at det både kan være en dreng eller en pige - det kan din søn jo selv bestemme. 

Håber det var til hjælp

Mvh Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.