Dukke til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
19 svar
11 synes godt om
30. oktober 2013

MosterA

Hejsa de damer.

Jeg overveje at min 2 årige søn skal have en dukke her til jul, men jeg har slet ikke nogen ide om hvad det skal være for en. Syntes alle dem jeg finder er meget piget

Så tøser hvilken dukke har jeres sønner? I må meget gerne sende billeder med 

Håber I vil hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Gør det noget at den er tøset? Min søn har en lyserød dukkevogn og den er han meget glad for, på trods af tøsethed

Anmeld

30. oktober 2013

Nea85

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Jeg overveje at min 2 årige søn skal have en dukke her til jul, men jeg har slet ikke nogen ide om hvad det skal være for en. Syntes alle dem jeg finder er meget piget

Håber I vil hjælpe mig!

Nu har jeg godtnok en pige, men hun har en drengedukke fra Corolle, som hun er rigtig, rigtig glad for. Han hedder Jacob

http://www.corolle.com/poupon-mon-premier-bebe-cal in-ciel-51.html

Den er af rigtig god kvalitet, men koster desværre også derefter. Ca. 400 kr, men helt bestemt alle pengene værd!
Den er ca. 30 cm og har blød krop

Anmeld

30. oktober 2013

MosterA

Mor11 skriver:

Gør det noget at den er tøset? Min søn har en lyserød dukkevogn og den er han meget glad for, på trods af tøsethed

Ha ha nej faktisk ikke, tror bare det er fordi jeg selv syntes alt det der lyserøde ikke er til at holde ud at se på  

Er selv lidt en drenge pige 

Anmeld

30. oktober 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

New Born Baby - dreng

Baby Born - dreng

CICCIOBELLO Love 'n' Care

Det er lige dem jeg kender 

Anmeld

30. oktober 2013

Chevro

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Håber I vil hjælpe mig!

Mega fedt du vil give ham en dukke!

Har en søn på knap 17 mdr, og har haft lidt samme tankegang når han er lidt større :-)

Hvordan kan det være dú vil give ham en? ;-)

Anmeld

30. oktober 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Håber I vil hjælpe mig!

Min dreng har en Rubens barn Jonathan og en Rubens baby erik.

og så har han arvet søsters baby born dreng.

ville klart anbefale dig Rubens baby!

Anmeld

30. oktober 2013

camilla10

Jeg købte en på loppemarked - og skyndte mig at strikke et sæt drengetøj til den, så farmand kunne leve med at sønnike fik en dukke  Jeg synes de fleste dukker ligner hinanden, så det er tøjet, der gør forskellen 

Anmeld

30. oktober 2013

Jenny12

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Håber I vil hjælpe mig!

Om et år når min søn bliver 2 år, så skal han have en dukke fra smilerynker - tror jeg tager på et af hendes kurser og laver den selv

http://smilerynker.blogspot.dk/p/bestilling-af-dukker.html

Anmeld

30. oktober 2013

MissTas

MosterA skriver:

Hejsa de damer.

Håber I vil hjælpe mig!

min datter er elle vild med sin babyborn og ved de laver en drengemodel der har en tap forneden og hvor alt tilbehør er blåt så er den da lidt drenget hvis det er det du sys den skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.