Hvordan håndterer i trætheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
6 synes godt om
30. oktober 2013

Manna

Jeg er så træt så træt.
Jeg har oven i det også været syg med snot og hoste.
Det hjælper selvfølgelig ikke på det.
Men nu skal jeg på arbejde igen og kan slet ikke overskue hvordan jeg skal hænge sammen en hel arbejdsdag.
Er der nogle hemmelige tricks
Hvad gør i andre?
Og det skulle jo gerne stadig være hemmeligt. Er nemlig kun 6 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

et-ønske

Manna skriver:

Jeg er så træt så træt.
Men nu skal jeg på arbejde igen og kan slet ikke overskue hvordan jeg skal hænge sammen en hel arbejdsdag.
Hvad gør i andre?

Nu ved mine kollegaer at jeg er gravid heldigvis for min tvillinge mave buler helt vildt
Jeg er lige så træt som et alderdomshjem når kl er 14 - men jeg hænger i til jeg har fri kl 16. Heldigvis er min mand så sød og synes det er helt ok jeg sover en lille times tid om eftermiddagen
Jeg er 8+2 idag

Anmeld

31. oktober 2013

Klartilbaby

Synes også jeg er enormt træt hele tiden  husk dine D-vitaminer, masser af frugt og grønt, og så tag en lur når du kommer hjem Med lidt held skulle det gerne gå den anden vej når vi kommer i andet trimester.

Anmeld

11. november 2013

Vesper

Pyh, trætheden kan være svær.

Særligt når man i forevejen har en lille krudtugle, der ikke helt forstår hvorfor mor er så smadret. Heldigvis har jeg en meget forstående kæreste, som rigtig gerne vil hjælpe, men som jo desværre ikke kan gøre det store. Han gør en del praktisk hjemme, men kan jo ellers ikke gøre så meget - han føler vist nærmest at det er hans skyld

Jeg sover så meget, jeg overhovedet kan komme til - og det er en del. Jeg går kold senest kl. 21, ofte på sofaen, og jeg prioriterer hvile over flere andre ting. Jeg er gået lidt i stå mht. motion - jeg løb ellers om aftenen før i tiden, men jeg har været så skidt og har haft så ondt at jeg ikke har orket det.

Øv. Jeg håber det vender for os alle, når vi er ovre de første 3 mdr. Det føles som om der er mindst 100 år til, når man "kun" er omkring 8 uger henne...

Anmeld

12. november 2013

Sandratoft

Jeg glæder mig godtnok også til at jeg snart rammer de magiske 12 uger! Det føles som én lang omgang influenza

Er dog glad for at jeg ikke har en bette en i forvejen som også skulle passes, aner slet ikke hvordan i kan klare det

Anmeld

12. november 2013

Mitlivsommooor

Manna skriver:

Jeg er så træt så træt.
Hvad gør i andre?

Jeg tillader mig selv at sove, når jeg har mulighed for det. Tror desværre ikke der er så meget andet at gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.