Hvornår gik i igang? :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Happiness

Vi står og skal til at købe hus. Og det ser ud til at vi nok overtager 1. februar, og er sat til 24. februar... Kan du se mig stresse...?!

Men vi må tage det hen af vejen. Det er vigtigst at min dreng på 2år's værelse og stuen kommer på plads først. Så må det andet tage den tid det tager. Men håber at vi kan overtale sælger til at lade os overtage en måned før mod betaling. Om ikke andet få nøglen, så vi kan ordne nogle praktiske ting inden indflytning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Anonym101

Frk. Petersen skriver:

Hej piger..

Hvornår gik i igang, eller planlægger i at gå igang med børneværelset? og må man se billeder af jeres børns huler?

Vi bor i en stor 2 værelses, og når desværre ikke at få en 3'er før fødselen (Desværre!) - hvor ville jeg dog gerne have et børneværelse!

Men så er der mange ting der skal ordnes, fordi vores lejlighed ikke ligefrem har været så børnevenlig.. Vi er ved at komme godt efter det, jeg nyder at ordne små ting hver dag!
Vi har købt tremmeseng og puslebord og venter bare på at det bliver rykket herop i lejligheden.. Men er det for tidligt at gøre det nu? Jeg er i uge 23+3.
Det skal lige siges at vi har kat, så det er vigtigt for mig at hun når at vænne sig til omvæltningerne, så der ikke sker alt for mange ting på en gang (hun bliver nemt stresset) og skal have lært hende at tremmesengen er fuldstændig No Go

Knus

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste!

Vi flytter i hus dog kun en 2 værelses men vi har tænkt os at lave et "baby-hjørne" alligevel, med vugge, uro, søde billeder, et sødt tæppe og en kommode så hun får sit eget pige hjørne

Jeg glæder mig til at sove sammen med hende til den tid!

Anmeld

30. oktober 2013

Lykke:)

Frk. Petersen skriver:

Hej piger..

Hvornår gik i igang, eller planlægger i at gå igang med børneværelset? og må man se billeder af jeres børns huler?

Vi bor i en stor 2 værelses, og når desværre ikke at få en 3'er før fødselen (Desværre!) - hvor ville jeg dog gerne have et børneværelse!

Men så er der mange ting der skal ordnes, fordi vores lejlighed ikke ligefrem har været så børnevenlig.. Vi er ved at komme godt efter det, jeg nyder at ordne små ting hver dag!
Vi har købt tremmeseng og puslebord og venter bare på at det bliver rykket herop i lejligheden.. Men er det for tidligt at gøre det nu? Jeg er i uge 23+3.
Det skal lige siges at vi har kat, så det er vigtigt for mig at hun når at vænne sig til omvæltningerne, så der ikke sker alt for mange ting på en gang (hun bliver nemt stresset) og skal have lært hende at tremmesengen er fuldstændig No Go

Knus

Vi er lige blevet færdige
Vi mangler kun billeder på væggen nu.
Vi bor også i en stor 2 værelses, så her får vores dreng en krog i stuen og en vugge i soveværelset.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2013

AnthonsMor

Frk. Petersen skriver:

Jaa det var også det jeg tænkte

Hellere at det står færdigt, end at du er træt af, at du evt. ikke nåede det

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

Happiness skriver:

Vi står og skal til at købe hus. Og det ser ud til at vi nok overtager 1. februar, og er sat til 24. februar... Kan du se mig stresse...?!

Men vi må tage det hen af vejen. Det er vigtigst at min dreng på 2år's værelse og stuen kommer på plads først. Så må det andet tage den tid det tager. Men håber at vi kan overtale sælger til at lade os overtage en måned før mod betaling. Om ikke andet få nøglen, så vi kan ordne nogle praktiske ting inden indflytning.

Godt det ikke er mig

Der er jo ikke andet for .. Bare man så ikke går i stå

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

Sandra Norit skriver:

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste!

Vi flytter i hus dog kun en 2 værelses men vi har tænkt os at lave et "baby-hjørne" alligevel, med vugge, uro, søde billeder, et sødt tæppe og en kommode så hun får sit eget pige hjørne

Jeg glæder mig til at sove sammen med hende til den tid!

Det lyder hyggeligt !!

Vi kommer til at have et okay stort hjørne i soveværelset, og et legehjørne i stuen

Lige pt har vi kun fået gjort vores køkken helt færdigt.. Mange af tingene til soveværelset er købt så vi mangler faktisk kun stue og barnevogn Men vi har stort set fundet ud af hvad vi gerne vil købe..
Min kæreste mangler bare en til at hjælpe med at slæbe møblerne frem og tilbage fra kælderen, håber på det bliver gjort på lørdag

Anmeld

30. oktober 2013

Benjamins'mor

Frk. Petersen skriver:

Hej piger..

Knus

Ved min søn startede vi da vi flyttede ind, så små 3 mdr før fødslen.
Kan lige se om ikke jeg kan finde nogen billeder, vi er nemlig flyttet 2 gange siden.

Denne gang flyttede vi ind knap 2 mdr før termin. Vi har ikke "lavet" værelset endnu. Der står bare kommode hvor vi har sat sommerfugle wallstickers på, puslebord og en 4-rums rumdeler med kasser med legetøj og så står barnevognen derinde, + 2 tv'er hvor det ene skal op og hænge på benjamins på et tidspunkt.

Anmeld

30. oktober 2013

Benjamins'mor

https://www.baby.dk/debat/161996pi2/kreativ/vis-mig -dit-boernevaerelse--galleritraad.aspx

Her kan benjamins værelse nr. 2 ses.
Det er et par kommentarer nede.

Anmeld

30. oktober 2013

Benjamins'mor

Billede 1: Celinas plads i vores soveværelse.
Billede 2,3,4 & 5: Celinas værelse pt.
Billede 6,7 & 8: Benjamins værelse, ved godt det ikke er et baby værelse men så er der lidt inspiration.

På Celinas værelse skal tv'erne på et tidspunkt væk, og det samme med barnevognen. Og så tænker jeg der skal en hylde op over puslebordet, samt en nat lampe over hendes seng når hun skal derind.
Værelset er lidt svært at indrette så vi venter med det sidste til hun rykker derind og sover.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.