Hvornår gik i igang? :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
18 svar
11 synes godt om
30. oktober 2013

Frk. Petersen

Hej piger..

Hvornår gik i igang, eller planlægger i at gå igang med børneværelset? og må man se billeder af jeres børns huler?

Vi bor i en stor 2 værelses, og når desværre ikke at få en 3'er før fødselen (Desværre!) - hvor ville jeg dog gerne have et børneværelse!

Men så er der mange ting der skal ordnes, fordi vores lejlighed ikke ligefrem har været så børnevenlig.. Vi er ved at komme godt efter det, jeg nyder at ordne små ting hver dag!
Vi har købt tremmeseng og puslebord og venter bare på at det bliver rykket herop i lejligheden.. Men er det for tidligt at gøre det nu? Jeg er i uge 23+3.
Det skal lige siges at vi har kat, så det er vigtigt for mig at hun når at vænne sig til omvæltningerne, så der ikke sker alt for mange ting på en gang (hun bliver nemt stresset) og skal have lært hende at tremmesengen er fuldstændig No Go

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

MosterA

KAn got forstå du glæder dig, det er også så hyggeligt at sysle med 

Min søn er snart 26 mdr. og han har stadig ikke noget værelse.

Vi bor også i en lejlighed hvor der ikke er et værelse til ham og det fungere fint alligevel, så et værele er altså ikke et must 

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

MosterA skriver:

KAn got forstå du glæder dig, det er også så hyggeligt at sysle med 

Min søn er snart 26 mdr. og han har stadig ikke noget værelse.

Vi bor også i en lejlighed hvor der ikke er et værelse til ham og det fungere fint alligevel, så et værele er altså ikke et must 

Neeej det kunne bare være så godt.. vi har søgt en 3'er så får forhåbentlig en inden for det næste års tid

Anmeld

30. oktober 2013

MosterA

Frk. Petersen skriver:

Neeej det kunne bare være så godt.. vi har søgt en 3'er så får forhåbentlig en inden for det næste års tid

Kan rigtig godt forstå I godt kunne tænke jer noget mere plads. Det var også mit helt store ønske - og er det stadig, men jeg er bare blevet meget positivt overrasket over hvor godt det går 

Håber meget for jer at I snart får noget større.

Anmeld

30. oktober 2013

AnthonsMor

Frk. Petersen skriver:

Hej piger..

Hvornår gik i igang, eller planlægger i at gå igang med børneværelset? og må man se billeder af jeres børns huler?

Vi bor i en stor 2 værelses, og når desværre ikke at få en 3'er før fødselen (Desværre!) - hvor ville jeg dog gerne have et børneværelse!

Men så er der mange ting der skal ordnes, fordi vores lejlighed ikke ligefrem har været så børnevenlig.. Vi er ved at komme godt efter det, jeg nyder at ordne små ting hver dag!
Vi har købt tremmeseng og puslebord og venter bare på at det bliver rykket herop i lejligheden.. Men er det for tidligt at gøre det nu? Jeg er i uge 23+3.
Det skal lige siges at vi har kat, så det er vigtigt for mig at hun når at vænne sig til omvæltningerne, så der ikke sker alt for mange ting på en gang (hun bliver nemt stresset) og skal have lært hende at tremmesengen er fuldstændig No Go

Knus

Gå du hellere i gang så længe du kan.. Måske kan du slet ikke holde til at løfte særlig meget om et par måneder

Anmeld

30. oktober 2013

CroQuis

Er i uge 29, og vi er igang med at bygge det 

Er ved at renovere 1. salen, hvor der er blevet sat en ekstra væg op, som bliver til børneværelse. Indtil videre er kun loftet, væggen og døren færdig - tapeseringen er godt igang, men så mangler der jo resten af tapeseringen, maling, lægges gulv, lister, og lys.. OGSÅ køb af møbler samt indretningen af værelset.. Men håber da at kunne være færdige med selve renoveringen i december, så vi har en måneds tid til møbler, vaske tøj osv 

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

MosterA skriver:

Kan rigtig godt forstå I godt kunne tænke jer noget mere plads. Det var også mit helt store ønske - og er det stadig, men jeg er bare blevet meget positivt overrasket over hvor godt det går 

Håber meget for jer at I snart får noget større.

Det var da dejligt at det går godt!
Mit største problem er at vi bor på 3. sal (uden elevator) Så det er allerede utrolig hårdt at komme op.. og det bliver kun værre.. Vil gerne tættere på jorden - da jeg også er en pige fra landet, passer det mig ikke super godt at bo så højt

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

AnthonsMor skriver:

Gå du hellere i gang så længe du kan.. Måske kan du slet ikke holde til at løfte særlig meget om et par måneder

Jaa det var også det jeg tænkte

Anmeld

30. oktober 2013

Frk. Petersen

CroQuis skriver:

Er i uge 29, og vi er igang med at bygge det 

Er ved at renovere 1. salen, hvor der er blevet sat en ekstra væg op, som bliver til børneværelse. Indtil videre er kun loftet, væggen og døren færdig - tapeseringen er godt igang, men så mangler der jo resten af tapeseringen, maling, lægges gulv, lister, og lys.. OGSÅ køb af møbler samt indretningen af værelset.. Men håber da at kunne være færdige med selve renoveringen i december, så vi har en måneds tid til møbler, vaske tøj osv 

Så har i da også en masse der skal laves Hvor er det dejligt ..

Anmeld

30. oktober 2013

DianaRJS

Frk. Petersen skriver:

Hej piger..

Knus

vi har faktisk kun malet og lagt nyt gulv på værelset til tvillingerne, da de fleste resterende ting står i soveværelset og på badeværelset, så værelserne tager vi først når de er født, og lidt hen af vejen, de første mange mdr, kommer de ikke til at bruge det alligevel, og jeg har været ret besværet i den her graviditet, og derfor valgt at sige det ikke var nødvendigt værelset var klar når de kom

MEN alt andet er der styr på, så de kan bare komme an om en 3-5 uger afhængig af hvad lægerne siger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.