Kom nu baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Masig

Som de andre siger: SOV...

Min fødsel startede med småveer om tirsdagen, jeg troede det var alm smerter pga maven, så jeg tog da lige en tur i svømmehallen... Havde i øvrigt gjort hovedrent om søndagen også... Lagde mig på sofaen da jeg kom hjem, men sov ikke, for skulle lige ordne nogle andre småting også, kunne jo bare sove om natten.. Men nej, lå vågen det meste af natten til onsdag pga veer (som jeg stadig ikke vidste var veer), og hele onsdagen tog de bare til, så jeg heller ikke fik sovet. Fødte onsdag lige inden midnat, og sov efterfølgende ikke i over et døgn pga jeg skulle amme og malke ud hver tredje time samt have besøg og selvfølgelig nyde min lille baby....

Spørg lige om jeg var træt til sidst, har helt klart lært næste gang at jeg skal slappe MEGET mere af og sove meget mere....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

StineC

Hvor er det spændende når det er lige oppe over nu er der stadig cirka 100 dage til min termin, men jeg tror jeg vil bruge tiden på at lave en masse retter der kan fryses ned så der ikke skal laves mad i et godt stykke tid efter fødslen. Derudover har jeg købt 4 Jussi Adler Olsen bøger som jeg vil se om jeg kan komme igennem, vil gå lange ture med musik i ørerne og evt starte på at se en serie på Viaplay..
Jeg har også købt en Mandala malebog som jeg farvelægger.. synes det er super hyggeligt..
Ønsker dig i hvert fald alt muligt held og lykke med fødslen, det kan jo ske når som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.