Kom nu baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. oktober 2013

Rebecca 5432

Hej der er nu fire dage til min termin, og jeg kan BARE ikke vente, samtidig er jeg også mega nervøs 

Det er første gang jeg skal føde, jeg ved det bliver en pige. 

Nogen forslag til hvad man for den sidste tid til at gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

BigHope13

Rebecca 5432 skriver:

Hej der er nu fire dage til min termin, og jeg kan BARE ikke vente, samtidig er jeg også mega nervøs 

Jeg har også termin på lørdag og synes godt nok bare dagene er længe og seje lige pt. Og man laver heller ikke de store planer hvis nu fødslen skulle gå igang, så ja kedelige dage. Forsøger at gå nogle ture, gøre lidt rent hele tiden sådan så det ser fint og nydeligt ud når vi kommer fra sygehuset igen. Og ellers bruger jeg masse af tid foran fjernsynet og her på baby.dk

Anmeld

29. oktober 2013

Rebecca 5432

Du kan tro det kender jeg

Tak for rådende, jeg sidder også mest bare og slapper af, og har pakket autostolen, med alt nødvendigt, hvis nu der pludselig skete noget  Jeg har også været meget i svømmehaller på det seneste, det syntes jeg er rart, men er stoppet, nu hvor der er så kort tid

Held og lykke med fødslen til jer alle

Anmeld

29. oktober 2013

TinaPina

Slap af, sov og slap af. Om lidt går det løs og i bliver SÅ glade for at være udhvilede!

19 dage til termin her

God fødsel

Anmeld

30. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Rebecca 5432 skriver:

Sov så meget du kan.
Jeg blev sat igang. Og havde været oppe det meste af natten og stod op klokken seks da jeg troede jeg bare lige skulle til tjek. Men blev så sat igang. Allerede klokken seks samme aften var jeg så træt at jeg ikke orkede de veer og bedte om kejsersnit. Men fik det dog ikke. Men nøj jeg fortrød jeg lavede så mange ting for havde jo slet ikke kræfter til den fødsel.

Anmeld

30. oktober 2013

Bell'star

Rebecca 5432 skriver:

SOV, sov længe!! Tag en eftermiddagslur, og nyd at du selv bestemmer hvornår du vil vågne! 

Hilsen mig, der ikke nød den sidste ventetid nok, og nu i over to måneder har drømt om bare én enkelt dag selv at kunne bestemme over sin søvn igen..  

Anmeld

30. oktober 2013

Rebecca 5432

tak for rådende, ja jeg må se at få sovede, nu går det jo meget snart løs  

og hav en god fødsel (til ker der ikke har født endnu)

Anmeld

30. oktober 2013

Ida cornerup

Åhh den tid kan jeg godt huske, 

som sagt se at få noget søvn, måske gå nogen ture (hvis du orker det) Og hav en god fødsel

Anmeld

30. oktober 2013

Heidimed lea

bag en masse kager og mad til din fryser

Anmeld

30. oktober 2013

Rebecca 5432

ok Ja det er jo med at være forberedt på alle kanter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.