Ridse i bil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Er pænt ked af det lige nu! Har spinket og sparet i laaang tid og brugt en stor del af min opsparing på at købe en lille ny bil og køre i skole i.  Da jeg kommer hjem fra skole i dag opdager jeg en cirka 10 cm lang ridse på døren. Den er dyb- helt ind til metallet- så der er lagt kræfter i da den blev lavet. Ligner der er en, der har kørt en nøgle henaf siden!!! Nogen der har en ide om, hvad sådan noget koster at få lavet. Den er selvfølgelig forsikret men det kan vist ikke svare sig med selveisikoen! Skal føde om tre måneder og nu ryger drømmebarnevognen sig vist en  tur

Tit når det er hærværk skal man ikke betale selvrisiko, så prøv lige at forhør jeres forsikring.

Men ellers kan du købe noget til at fixe ridsen med i T.Hansen.
Det har min mand brugt til vores bil, og det er et anerkendt mærke.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=9769091451& ;n=1226678200&pn=-985557190

Og så skal du købe en lakstift ved bilforhandleren, så det bliver samme farve. Koster ca 2-300kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

2babygirls

Er pænt ked af det lige nu! Har spinket og sparet i laaang tid og brugt en stor del af min opsparing på at købe en lille ny bil og køre i skole i.  Da jeg kommer hjem fra skole i dag opdager jeg en cirka 10 cm lang ridse på døren. Den er dyb- helt ind til metallet- så der er lagt kræfter i da den blev lavet. Ligner der er en, der har kørt en nøgle henaf siden!!! Nogen der har en ide om, hvad sådan noget koster at få lavet. Den er selvfølgelig forsikret men det kan vist ikke svare sig med selveisikoen! Skal føde om tre måneder og nu ryger drømmebarnevognen sig vist en  tur

Dobbelt

Anmeld

29. oktober 2013

Ryberg

Du kan også gå hen til ethvert autolakerer værksted og spørge om ridsen kan poleres pæn igen - Ikke helt væk.. men bare okey pæn...

Det har min mand gjort ved flere biler.. og det er MEGET billigere end at få den omlakeret..

Hovsa løsninger med lakstift osv. bliver ikke sååå pænt

Held og lykke

Anmeld

29. oktober 2013

Maja88

2babygirls skriver:

Tit når det er hærværk skal man ikke betale selvrisiko, så prøv lige at forhør jeres forsikring.

Men ellers kan du købe noget til at fixe ridsen med i T.Hansen.
Det har min mand brugt til vores bil, og det er et anerkendt mærke.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=9769091451&amp ;n=1226678200&pn=-985557190

Og så skal du købe en lakstift ved bilforhandleren, så det bliver samme farve. Koster ca 2-300kr

Det skal man desværre når man ingen gerningsmand har

Anmeld

29. oktober 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Øv hvor er folk bare tarvelige altså 

Kunne der være en mulighed at lade ridsen være i en tid, og så fokusere på babyting istedet? 

Ved det er rigtig surt med sådan en grim ridse, men jeg havde ladet den være, så jeg kunne få råd til mine drømme babyting 

Bare en mulighed.

kæmpe kram herfra 

Anmeld

29. oktober 2013

Isabella_mor

Kan det ikke være sket i stormen i går og du bare ikke har opdaget det før?? 

Anmeld

29. oktober 2013

2babygirls

Maja88 skriver:

Det skal man desværre når man ingen gerningsmand har

Nix. Min lillebror skulle ikke efter nogen lavede en kæmpe ridse på deres bil

Anmeld

29. oktober 2013

Maja88

2babygirls skriver:

Nix. Min lillebror skulle ikke efter nogen lavede en kæmpe ridse på deres bil

Nogen smadrede vores bagrude og bagsmæk og bagskærm.. vi skal betale 3600 i selvrisiko da der ingen gerningsmand var

Anmeld

29. oktober 2013

2babygirls

Maja88 skriver:

Nogen smadrede vores bagrude og bagsmæk og bagskærm.. vi skal betale 3600 i selvrisiko da der ingen gerningsmand var

Nogen forsikringer må have bedre fordele så

Anmeld

29. oktober 2013

Lusi

Anonym skriver:

vi er også begge på su, så vi har sparet op til babyudstyr over et stykke tid. Nu skal vi så bruge flere tusind kroner på det her og de går fra baby

Det er edermame sur røv, men fuck den rids! Er jeres baby ik det vigtigste?
Køb en lak forsegler, så det ik ruster i løbet af vinteren her og så brug pengene på jeres barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.