Ridse i bil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.462 visninger
21 svar
12 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Er pænt ked af det lige nu! Har spinket og sparet i laaang tid og brugt en stor del af min opsparing på at købe en lille ny bil og køre i skole i.  Da jeg kommer hjem fra skole i dag opdager jeg en cirka 10 cm lang ridse på døren. Den er dyb- helt ind til metallet- så der er lagt kræfter i da den blev lavet. Ligner der er en, der har kørt en nøgle henaf siden!!! Nogen der har en ide om, hvad sådan noget koster at få lavet. Den er selvfølgelig forsikret men det kan vist ikke svare sig med selveisikoen! Skal føde om tre måneder og nu ryger drømmebarnevognen sig vist en  tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

twinny

Folk er nogle klaphatte. 

Vi havde købt ny bil (brugt). Men vi er begge studerende,  så har ikke røven fuld af pengene. 

Også var der fandme en stodder, der var bakket ind i os eller lign. Forlygte og det hele slået løst og så var idioten skredet fra regningen som forsikringen skal betale. Så vi står selv og skal betale 2500 som vi ikke har. 

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

vi er også begge på su, så vi har sparet op til babyudstyr over et stykke tid. Nu skal vi så bruge flere tusind kroner på det her og de går fra baby

Anmeld

29. oktober 2013

twinny

Anonym skriver:

vi er også begge på su, så vi har sparet op til babyudstyr over et stykke tid. Nu skal vi så bruge flere tusind kroner på det her og de går fra baby

Det er bare så øv. 

Anmeld

29. oktober 2013

MorTil4<3

jeg ved man kan købe flere smarte ting til at fjerne eller dække ridser med

prøv at undersøg markedet

og ellers så tænk sådan (det er en materiel ting) tænk på bebse har brug for og ikke på en ridse

det er en bil , om 5 år har den sikkert flere ridser/buler , og det er hvad der sker

køb din drømmebarnevogn, og se om i ikke kan dække ridsen med en billig mulighed der virker

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ved godt det bare er en materiel ting, men bilen er spritny og ridsen er helt ind til metallet, så den er ikke beskyttet mod rust på døren mere. Havde det været en ældre bil var det ligemeget, men jeg har købt den fra helt ny, så er pænt ked af det. Bliver også sur over folk er så lede at gøre sådan ved andres ting vil prøve at se hvad der er af muligheder mht. at få det lavet. Har bare læst, at når den er meget dyb, skal døren omlakeres.

Anmeld

29. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Er pænt ked af det lige nu! Har spinket og sparet i laaang tid og brugt en stor del af min opsparing på at købe en lille ny bil og køre i skole i.  Da jeg kommer hjem fra skole i dag opdager jeg en cirka 10 cm lang ridse på døren. Den er dyb- helt ind til metallet- så der er lagt kræfter i da den blev lavet. Ligner der er en, der har kørt en nøgle henaf siden!!! Nogen der har en ide om, hvad sådan noget koster at få lavet. Den er selvfølgelig forsikret men det kan vist ikke svare sig med selveisikoen! Skal føde om tre måneder og nu ryger drømmebarnevognen sig vist en  tur

Jeres forsikring må næsten dække det, så i "kun" skal betale selvrisikoen.

Har du underøgt hvor meget den er på?  - går næsten ud fra i har kasko?

Det er ret dyrt at få repareret. De maler nemlig hele fladen og ikke kun stedet det er sket, da det er svært at få det pænt ellers.

Alt efter hvor ny bilen er, skal man nok gøre op med sig selv om en "billig" løsning er ok.

Anmeld

29. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Skide surt! meen det er jo bare en ridse... Jeg havde købt barnevognen og ventet med ridsen, eller fundet en billig løsning på ridsen.... Men jeg er så også bare typen der ikke går op i sådanne ting når det kun handler om udseendet... 

Anmeld

29. oktober 2013

Chris86

Det koster en omlakering af døren og det er DYRT!
Tænker snildt det kan blive 5000kr
Vi fik lakeret kølerhjelm for ca den sum...

Anmeld

29. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Det er dyrt at få lavet sådan en ridse.
Hos forhandleren kan der snildt koste 5000kr.
Forhør dig hos diverse autolakere, og hør hvem der kan lave det billigst.
Sådan en ridse SKAL laves, hvis man vil undgå rust. H ilket jeg ikke regner med man har lyst til med en sprit ny bil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.