SRP skriver:
Hej piger
Vi venter barn nummer 2 og der bliver godt 14 mdr. mellem dem. Jeg er lidt ude i at finde en kombineret barnevogn og klapvogn (til tvillinger), men er virkelig i tvivl, om hvad man skal vælge. Det må ikke være for dyrt og synes ikke der er mange brugte.
Hvad har I andre gjort med barnevogn til de to små, som jo nok skal sove samtidigt ude osv.
Synes det er besværgeligt at købe endnu en barnevogn også pga. pladsmangel og ja man kan jo ikke gå alene med to barnevogne.
Tænker lidt at købe noget i denne stil:
http://www.flip-flap.dk/DUET
Ved bare ikke om den ældste bliver for stor til at kunne ligge i den?
Hvad gør I
Hej ??
Vi har 13 mdr og 2 dage mellem vores 2 og her har vi kun en barnevogn og en klapvogn (den lille er 5 mdr.)
Den store sover kun i barnevogn når hun er i dagpleje, herhjemme sover hun til middag i hendes seng.
Vi har også et søskendesæde til barnevognen som vi bruger hvis vi kun er en voksen, ellers er det vi bruger klapvogn til den store.
Er vi ude har vi enten en rejseseng med, eller også deler de barnevogn, eller også sover den store ikke til middag den dag!
Jeg overvejede også en tvillingevogn med klapvogn men det blev for stort og klumpet for mig! Og samsove i en tvillingebarnevogn ville ikke være nogen løsning for os!
Håber du har fået lidt inspiration og ideer ??
Anmeld