Maves form efter højde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

DianaRJS

Sisse Vinther skriver:

Har snakket lidt med en veninde jeg har herinde som dog er andengangs gravid, men med sit første barn.
(er også selv førstegangs)

Jeg har ærgret mig lidt over at min mave er blevet ''oval'' mens hendes er lige så rund som en badebold.
Nu ved jeg godt ingen maver er ens, men hendes mave har HELE tiden været en lille rund bule (hun er i 18. uge nu) mens min var lige så rund som en bold, lige indtil jeg tog nogle billeder i dag, og jeg lagde mærke til at den er blevet ''oval'' (er dog kun i 13. uge)

Så tænkte vi om det kunne have noget med højden at gøre?  Da jeg er 159 og hun er 173.

Hendes mave buler som en lille rund bold lige omkring navlen og ingen andre steder, mens min er begyndt at fylde fra lige under brystet og ned.

(sender lige billeder med så man bedre kan se det -prøver at tage et billede fra da hun var ca. lige så langt som jeg er nu)

Veninde 15+4 (det eneste hvor jeg synes man rigtig kan se det ordentligt, og hvor hun ikke er så langt henne som nu) (vist nok til højre... I al fald hende uden bukser på &nbsp

Mig 12+5 (taget i dag) til venstre (pink bukser)

Synes bare slet ikke det ligner en nygravid mave mere. Synes mere det ligner at jeg har spist for meget.
-Men spiser dog ingenting, for alting kommer op igen. Og har ikke følt mig oppustet eller noget, det er relativt nyt at jeg er begyndt at blive ''oval''

Så spørgsmålet er!!:

KAN mavens form afhænge af højden på kvinden? 

tror næsten du skal kigge på mine mave billeder, for der kan man tydeligt se at maven ændre form hele tiden

jeg har flere billede hvor den, den ene uge strutter ud i luften og hvor det ugen efter ligner den faktisk er mindre og sidder helt anderledes.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Kløver

Mange ting spiller jo ind og da du ikke er så langt er det først nu livmoderen bevæger sig ud af bækkenet så maven kan nå at ændre form mange gange alt efter hvor langt man er og så er maver jo bare forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.