Maves form efter højde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Bettina90

Sisse Vinther skriver:

Jamen den sidder ikke ''hele vejen rundt''
Den sidder lige foran, og det er det eneste sted jeg overhovedet vokser (ogs så på barmen   )
Men jeg undre over hvis baby allerede NU skulle have brug for at få min livmoder strukket hel op under ribbenene.

Min er lige sådan  Jeg er 162 ca.

Tænker at det måske er fordi der ikke er lige så meget plads til vores indvolde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

LMX

Så længe den ikke er firkantet ser jeg intet problem 

Synes du har såå fin en mavse 

Anmeld

30. oktober 2013

Sisse Vinther

LMX skriver:

Så længe den ikke er firkantet ser jeg intet problem 

Synes du har såå fin en mavse 

Så ville jeg nok også først blive skræmt

Anmeld

30. oktober 2013

MH82

Jeg er også kun 158 og min mave ligner ret meget din (hvis man ser bort fra mit fedtlag ��).

jeg er ca. 19.5 og døjer allerede en del med halsbrand, så tror bare ikke der er så meget plads i en lille person ��

Mht. Formen så har køn intet at sige. Vi venter nemlig en prinsesse ��

Anmeld

31. oktober 2013

Sisse Vinther

MH82 skriver:

Jeg er også kun 158 og min mave ligner ret meget din (hvis man ser bort fra mit fedtlag ��).

jeg er ca. 19.5 og døjer allerede en del med halsbrand, så tror bare ikke der er så meget plads i en lille person ��

Mht. Formen så har køn intet at sige. Vi venter nemlig en prinsesse ��

Tillykke med pigen

Ja, jeg er også allerede begyndt at få ondt i underlivet. Var til jordemoder i går, som fil lov at hive og trække lidt nogle steder som skulle påvirke bækkenet, og hun ville råde mig til at få lånt et trokanterbælte på sygehuset i god tid, da min hofte allerede er begyndt at skride, og jeg sandsynligvis får bækkenløsning omkring halvvejs.

Men det kan godt være, at elendigheder som halsbrand (måske også mine bækkensmerter?) har noget at gøre med at vi ikke har lige så lang en overkrop.

Anmeld

31. oktober 2013

Aabye

Sisse Vinther skriver:

Tillykke med pigen

Ja, jeg er også allerede begyndt at få ondt i underlivet. Var til jordemoder i går, som fil lov at hive og trække lidt nogle steder som skulle påvirke bækkenet, og hun ville råde mig til at få lånt et trokanterbælte på sygehuset i god tid, da min hofte allerede er begyndt at skride, og jeg sandsynligvis får bækkenløsning omkring halvvejs.

Men det kan godt være, at elendigheder som halsbrand (måske også mine bækkensmerter?) har noget at gøre med at vi ikke har lige så lang en overkrop.

Bækkensmerter har INTET med højden at gøre.. 
Jeg har haft bækkenløsning begge gange jeg har været gravid.. 
Jeg er 1.70 høj, og min bækkenløsning begyndte i 20+ med den første.. og 7+ med nr 2.. 

Anmeld

31. oktober 2013

Sisse Vinther

Line - med 2 boblinger skriver:

Bækkensmerter har INTET med højden at gøre.. 
Jeg har haft bækkenløsning begge gange jeg har været gravid.. 
Jeg er 1.70 høj, og min bækkenløsning begyndte i 20+ med den første.. og 7+ med nr 2.. 

Hmm... jeg har allerede ulidelige smerter, men har fået at vide at man ikke vil konstatere begyndende eller start eller noget som helst med bækkenløsning, før man er omkring halvvejs, så jeg går troligt rundt og vralter som en pingvin.

Anmeld

1. november 2013

Aabye

Sisse Vinther skriver:

Hmm... jeg har allerede ulidelige smerter, men har fået at vide at man ikke vil konstatere begyndende eller start eller noget som helst med bækkenløsning, før man er omkring halvvejs, så jeg går troligt rundt og vralter som en pingvin.

Tror det kommer an på lægen.. Og især om man er første eller fleregangs... 

Jeg fik det som sagt konstateret allerede i uge 7 med nr 2.. Der kunne hun rykke så meget rundt med mit bækken uden de store anstrengelser at hun slet ikke var i tvivl... Hun ville gerne have mit på krykker, og skulle gå med trochanter bælte efter jeg havde været hos lægen... 

Allerede i 10 uge gav det nogle smæld når jeg vendte mig i sengen, og efterhånden som jeg kom længere hen i graviditeten blev det kun værre... :/

Anmeld

1. november 2013

L&V

Tror ik det har noget at sige... Men min første var maven os oval og højt siddende og kom sent ved nr to var den kugle rund sad lavt og kom tidligt. Jeg er 162høj

Anmeld

1. november 2013

Sisse Vinther

Line - med 2 boblinger skriver:

Tror det kommer an på lægen.. Og især om man er første eller fleregangs... 

Jeg fik det som sagt konstateret allerede i uge 7 med nr 2.. Der kunne hun rykke så meget rundt med mit bækken uden de store anstrengelser at hun slet ikke var i tvivl... Hun ville gerne have mit på krykker, og skulle gå med trochanter bælte efter jeg havde været hos lægen... 

Allerede i 10 uge gav det nogle smæld når jeg vendte mig i sengen, og efterhånden som jeg kom længere hen i graviditeten blev det kun værre... :/

Ja præcis sådan har jeg det også. Og kan knap nok komme op hvis jeg sætter mig eller ligger ned.
Jordemoderen som jeg var til d. 30/10 prøvede at lade mig forklare hvordan jeg havde det, og hvor det gjorde ondt hvornår hvordan og hvorfor, derefter bad hun mig ligge mig ned, og så fik hun ellers lov at hive i mig, og så sagde hun jeg skulle bede om et trokanterbælte når jeg skulle til MD i december, hvor jeg jo så er næsten halvvejs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.