Man behøver vel ikke tage til læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

grinny

Pga. vores forløb med tre år uden resultat og at vi skulle starte i behandling juni '13 (blev gravid slut marts - start april), ville lægen gerne have at jeg kom og kunne få den bekræftet hos dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Ida cornerup

Nej syntes heller ikke der er nogen grund til at gøre det endnu, hvis du ikke syntes det er nødvendigt

Anmeld

28. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har begge gange heller ik været ved lægen før engang i uge 8. Ser ingen grund til at tage afsted før, med mindre der er en særlig grund, feks en svær tidliger graviditet, abort osv, så man har brug for extra tryghed! Vh stine

Anmeld

29. oktober 2013

(august)

Hej 

Jeg var af sted i sidste uge 7+1 for at få lavet vandrejournal og fordi jeg i de to andre graviditeter har taget jern fra uge 8, og der skal så lige en læge ind over...anbefaler de.

Skal derop igen i dag 8+2 for at få taget blodprøver :-)

Anmeld

29. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Med min datter var jwg ved læge uge 10 ca.

Ved min søn allerede uge 7, da jeg blødte og har.mistet 6 gange, så jeg skulle have en ts.
Jeg blev ogsp fulgt meget tættere i min sidste graviditet pga mange blødninger og andre gener.

Anmeld

29. oktober 2013

**Ønskebabyen

Jeg er gravid 6+2 og har læst her, at mange er ved lægen omkring dette tidspunkt.
Når nu blodprøven til doubletesten ikke kan tages før uge 8, er der vel ingen grund til at tage til lægen nu, eller hvad?
Hvorfor skal i til lægen uge 6-7 stykker?
Jeg dømmer ingen, jeg spørger bare

Nej der er ingen grund til at bruge tid på et lægebesøg nu.. Du skal reelt set først til lægen i uge 8/9.

Mange tager til lægen tidligt, for at få at få bekræftet de er gravide.

Anmeld

29. oktober 2013

Manna

PT skriver:

Med min datter var jwg ved læge uge 10 ca.

Ved min søn allerede uge 7, da jeg blødte og har.mistet 6 gange, så jeg skulle have en ts.
Jeg blev ogsp fulgt meget tættere i min sidste graviditet pga mange blødninger og andre gener.

Ja, så er det jo fuldt ud forståeligt.
Håber alt gik vel i 7. forsøg trods alt

Anmeld

29. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Manna skriver:

Ja, så er det jo fuldt ud forståeligt.
Håber alt gik vel i 7. forsøg trods alt

De seks gange er fordelt over fem år - både før og efter min graviditet med min datter.
Men tak min søn havde og har det godt - mod alles forventninger og trods lægers dødsdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.