hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Jeg har selv tabt 40kg, og har i perioder også oppustet mave. Det kommer helt an på om hvad jeg spiser, hvor meget jeg spiser, og om det er den tid på måneden ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Jeg har selv tabt 40kg, og har i perioder også oppustet mave. Det kommer helt an på om hvad jeg spiser, hvor meget jeg spiser, og om det er den tid på måneden ;-)

Okay super tak, blev bare helt paf, jeg spiser mindre slik, træner mere og drikker mere væske også havde jeg taget på og min mave ligner en der er gravid, så tænkte bare hvad er det jeg gør forkert hvad skal jeg dog gøre! For hvis der er noget jeg ikke kan leve med så er det at blive buttet igen 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Og wow 40 kg. Det er jo voldsomt... Super flot, håber du hver dag kigger dig i spejlet og siger til dig selv at du er sej og stærk!?

Anmeld

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Kender bestemt godt til frygten for at tage på igen - den frygt har jeg levet med længe.. Jo, jeg siger tit til mig selv at jeg er go', men det er først indenfor de sidste 2 måneder - ellers har jeg været så opsat på at tabe mig, at jeg ikke har set hvad jeg har opnået..

Tak for komplimenter, og skide flot af dig selv også!! 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Kender bestemt godt til frygten for at tage på igen - den frygt har jeg levet med længe.. Jo, jeg siger tit til mig selv at jeg er go', men det er først indenfor de sidste 2 måneder - ellers har jeg været så opsat på at tabe mig, at jeg ikke har set hvad jeg har opnået..

Tak for komplimenter, og skide flot af dig selv også!! 

Mange tak, og ja kender det godt kampen fylder meget... Jeg vil bare gerne være mere strammet op nu, efter to børne fødselser hænger baller og mave så nu skal det strammes op og tænkte at nu var tiden også inde til at spare penge og leve sunder så fik bare et chok, men håber det inde for den næste uge til to vender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.