hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
14 svar
1 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har tidliger været overvægtig men har de seneste mange år haft en meget flot krop selv efter to børne fødselser, men nu besluttet manden og jeg så at nu vil vi leve lidt sunder, fjerne slik, chips, kage og chokolade fra vores buget og jeg har trænet zumba næsten hver aften ca. 20 min. plus mavebøjninger og balleløft men jeg har taget 1 kg. på og min mave er begyndt at ligne en der er gravid??

Jeg burde ikke kunne blive gravid manden er stariliseret og jeg er stadig på p-piller og jeg er ham 100% tro. så what the fuck sker der lige for min mave?? hvorfor ligner den en der er gravid?? hvad skal jeg gøre?? hjælp jeg orker ikke at blive overvægtig igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Hej 

Har du taget på, på vægten?

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Hej 

Har du taget på, på vægten?

her i starten af weekenden gik jeg på vægten og der sagde den + 1 kg

Anmeld

28. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har tidliger været overvægtig men har de seneste mange år haft en meget flot krop selv efter to børne fødselser, men nu besluttet manden og jeg så at nu vil vi leve lidt sunder, fjerne slik, chips, kage og chokolade fra vores buget og jeg har trænet zumba næsten hver aften ca. 20 min. plus mavebøjninger og balleløft men jeg har taget 1 kg. på og min mave er begyndt at ligne en der er gravid??

Jeg burde ikke kunne blive gravid manden er stariliseret og jeg er stadig på p-piller og jeg er ham 100% tro. så what the fuck sker der lige for min mave?? hvorfor ligner den en der er gravid?? hvad skal jeg gøre?? hjælp jeg orker ikke at blive overvægtig igen!!

Det er faktisk ligeså normalt at tage på i starten af en kost omlægning som det er at tabe sig lynhurtigt - mange vil ophobe en masse væske til at starte med, det skal nok forsvinde igen hvis du/i fortsætter den sunde livstil

Anmeld

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Nu tænker jeg, er det den tid på måneden, eller tæt på?

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Det er faktisk ligeså normalt at tage på i starten af en kost omlægning som det er at tabe sig lynhurtigt - mange vil ophobe en masse væske til at starte med, det skal nok forsvinde igen hvis du/i fortsætter den sunde livstil

håber du har ret for jeg panikker så voldsomt meget, jeg kan og vil ikke være overvægtig igen!!

Og har jo som sådan ikke lavet min kost om har bare fjernet slik, chips og chokolade

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

ja to dage tilbage på p-piller

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

men den har set sådan ud en uge nu dog blevet værre og værre.

Anmeld

28. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

håber du har ret for jeg panikker så voldsomt meget, jeg kan og vil ikke være overvægtig igen!!

Og har jo som sådan ikke lavet min kost om har bare fjernet slik, chips og chokolade

haha bare rolig - jeg har altid ret

du har fjernet rigtig meget sukker fra din hverdag som din krop er van til at få, din krop er i chok - giv det tid

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

haha bare rolig - jeg har altid ret

du har fjernet rigtig meget sukker fra din hverdag som din krop er van til at få, din krop er i chok - giv det tid

Mange tak for svar, det vil jeg prøve heldigvis er det vinter så kan gemme den voksende mave under tøjet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.