Fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Det samme her  kunne ikke finde på ikke at fejre dem. Er det hverdag hygger vi som familie med morgenmad , gaver sang mm. Og lækkert aftensmad valgt af barnet. 

Vores får ikke selv lov til at vælge aftensmad... Endnu.. 
Men de er også kun 2.5 og 1 år.. Tror ikke jeg får særlig meget ud af at spørge dem hvad de vil have.. :p

Men det kommer jo så når de bliver en smule ældre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Vores får ikke selv lov til at vælge aftensmad... Endnu.. 
Men de er også kun 2.5 og 1 år.. Tror ikke jeg får særlig meget ud af at spørge dem hvad de vil have.. :p

Men det kommer jo så når de bliver en smule ældre.. 

Vores på 3 år valgte heller ikke da han havde fødselsdag ( okt ) men de store vælger selv. Den ene dag skal de forkæles efter alle kunstens regler 

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Fejre i fødselsdag for jeres børn den dag de fylder år ?

Her tænker jeg på jer familie mor , far evt søskende IKKE nødvendigvis holde fest med gæster mm.

men morgensang , gaver , hygge osv  

Kunne I finde på IKKE at fejre barnet ? På selve dagen .

Isabella havde fødselsdag en torsdag i år. Så. Vi inviterede hendes farmor og farfar samt hendes mormor til aftensmad på selve dagen.

Om lørdagen efter kom kærestens side af familie og weekenden efter kom mine søskende og min far samt hans kone.

Vi startede med morgensang i hendes seng og hendes gaver fra os. Og så blev hun sendt i vs hvor vi kom med boller og frugt og så kl 17 kom mormor, farmor og farfar hvor hun også fik en masse gaver.

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Isabella havde fødselsdag en torsdag i år. Så. Vi inviterede hendes farmor og farfar samt hendes mormor til aftensmad på selve dagen.

Om lørdagen efter kom kærestens side af familie og weekenden efter kom mine søskende og min far samt hans kone.

Vi startede med morgensang i hendes seng og hendes gaver fra os. Og så blev hun sendt i vs hvor vi kom med boller og frugt og så kl 17 kom mormor, farmor og farfar hvor hun også fik en masse gaver.

Lyder som en helt perfekt dag  

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Lyder som en helt perfekt dag  

Det var det også. For der var lige imellem fra vi gik hjemmefra vs og til familien kom hvor vi lige kunne køre en lille tur på hendes nye cykel. Så det gav lige lidt ro inden det slog sig løs igen med gaver og gæster

Anmeld

28. oktober 2013

roenlund

Anonym skriver:

tak for svar. Så ingen morgensang og gaver ?? 

Jeg tænker på SLET ingeting . altså bare lade som om det er en helt alm dag

Jeg synger nok fødselsdagssang men han for ingen gaver fra morgenstunden da han så er fuld af indtryk før han skal i BH.

Nu bliver han kun 3 så han ved ikke rigtigt endnu hvad man "normalt" gør på en fødselsdag.

Anmeld

28. oktober 2013

LinLin

Er der da nogle der ikke gør det?

Men ja selvfølgelig bliver man fejret på sin fødselsdag herhjemme selvom man ikke nødvendigvis får (andre) gæster

Anmeld

28. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Fejre i fødselsdag for jeres børn den dag de fylder år ?

Her tænker jeg på jer familie mor , far evt søskende IKKE nødvendigvis holde fest med gæster mm.

men morgensang , gaver , hygge osv  

Kunne I finde på IKKE at fejre barnet ? På selve dagen .

jeg kunne forestille mig at det i fremtiden til Isaaks fødselsdage bliver noget ala:
hvis fødselsdagen falder på en arbejds dag, så der lidt ekstra morgenhygge evt. med en gave og så lidt ekstra hygge evt. med besøg fra mormor (hun er den nærmeste og hende ser vi ofte) om aften og så vil der bliver holdt fødslesdag den efterfølgende lørdag eller søndag.

hvis hans fødselsdag falder en weekend ja, så holder vi jo gildet på hans fødselsdag

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Er der da nogle der ikke gør det?

Men ja selvfølgelig bliver man fejret på sin fødselsdag herhjemme selvom man ikke nødvendigvis får (andre) gæster

Åbenbart . Nærtstående familie valgte ikke at fejre deres barns fødselsdag . Barnet blev 3 . Kom helt bag på mig 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Jeg synger nok fødselsdagssang men han for ingen gaver fra morgenstunden da han så er fuld af indtryk før han skal i BH.

Nu bliver han kun 3 så han ved ikke rigtigt endnu hvad man "normalt" gør på en fødselsdag.

Ved heller ikke hvad normalt er  Ved kun hvad vi plejer at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.