Fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
30 svar
7 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Fejre i fødselsdag for jeres børn den dag de fylder år ?

Her tænker jeg på jer familie mor , far evt søskende IKKE nødvendigvis holde fest med gæster mm.

men morgensang , gaver , hygge osv  

Kunne I finde på IKKE at fejre barnet ? På selve dagen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

roenlund

Vores Liam fylder tre på onsdag og der bliver ikke den store fejring, han er sensitiv og er i dag startet i BH så på onsdag vil være 3. dag så han har nok mest brug for en stille morgen/dag... jeg laver noget jeg ved han kan lide til aften og så for han et par gaver om eftermiddagen...

Anmeld

28. oktober 2013

roenlund

og så holder vi fødselsdag for hele familien lørdag :-)

Anmeld

28. oktober 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Her tænker jeg på jer familie mor , far evt søskende IKKE nødvendigvis holde fest med gæster mm.

Vores børn bliver altid fejret på deres fødselsdag med morgensang, gæster og hvad der tilhøre. Kunne ikke drømme om ikke at fejre dem på dagen.

Anmeld

28. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her fejre vi også ungerne på deres fødselsdag. Afhængig af ugedagen og mine arbejdstider, så er det ik altid vi har gæste på selve dagen, men gaver og morgensang det får de altid!! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Vores Liam fylder tre på onsdag og der bliver ikke den store fejring, han er sensitiv og er i dag startet i BH så på onsdag vil være 3. dag så han har nok mest brug for en stille morgen/dag... jeg laver noget jeg ved han kan lide til aften og så for han et par gaver om eftermiddagen...

tak for svar. Så ingen morgensang og gaver ?? 

Jeg tænker på SLET ingeting . altså bare lade som om det er en helt alm dag

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Vores børn bliver altid fejret på deres fødselsdag med morgensang, gæster og hvad der tilhøre. Kunne ikke drømme om ikke at fejre dem på dagen.

Fejre også på dagen, dog ikke nødvendigvis med gæster hvis det er en hverdag. Det kan de slet ikke rumme efter børnehavedag / skole.

tak for svar

Anmeld

28. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig lade være med at fejre barnet på selve dagen.. 
Det er ikke sikkert at fødselsdags festen ville blive holdt på dagen, men der vil altid være morgenhygge med en lille gave og fødselsdags sang osv..

Det synes jeg høre til, og sådan har min mor altid gjort da jeg var barn 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her fejre vi også ungerne på deres fødselsdag. Afhængig af ugedagen og mine arbejdstider, så er det ik altid vi har gæste på selve dagen, men gaver og morgensang det får de altid!! Vh stine

det samme her  Kunne slet ikke forestille mig ikke at fejre dem. På den ene eller anden måde. Vi hygger som familie på dagen ( hvis det er en hverdag ) i weekenden holder vi fødselsdag 

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg ville aldrig lade være med at fejre barnet på selve dagen.. 
Det er ikke sikkert at fødselsdags festen ville blive holdt på dagen, men der vil altid være morgenhygge med en lille gave og fødselsdags sang osv..

Det synes jeg høre til, og sådan har min mor altid gjort da jeg var barn 

Det samme her  kunne ikke finde på ikke at fejre dem. Er det hverdag hygger vi som familie med morgenmad , gaver sang mm. Og lækkert aftensmad valgt af barnet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.