Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Hehe jeg blev også bare gravid, tænkte ikke rigtig på æggeløsning, har selv den personlige mening at så går det hen og bliver et arbejde og måske lidt stressende også glemmer man alle de fornøjelser der ligger bag det at prøve at få en baby og hvis man gør det så tror jeg også at det bliver meget sværre at blive gravid...
Det skal bare være en leg, jo sjover og beder det er jo beder går det (men det er bare oppe i mit lille firkantede hovede...)

Kan kun give dig ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

4xGreve

Anonym skriver:

Nej du har ret.
det er bare svært, når det er noget man virkelig brænder for og ønsker.

kan jeg så udemærket forstå...
Men jo mere du slapper af jo letter vil det blive (det er ihvertfald min tro)
se alt det gode i det, du og din mand kan komme tætter på hinanden, i kan dyrke en masse vidunderligt sex, og i har endda en undskyldning for at gøre det hele tiden også igen osv.
NYD DET NYD DET NYD DET...

De bedste ønsker og tanker herfra...

Anmeld

23. juli 2009

LineD

Anonym skriver:

Jeg lyder nok dum.
Men kom da i tanker om, at jeg slet ikke anede det
Og det er jo ligesom det vigtigste
Man kan godt blive gravid 'hele tiden'?
Men æggene sætter sig først efter æggeløsning, eller hvordan?
Undskyld

Ja ægget sætter sig først fast i livmoderen efter befrugtning, det sidder fast ca12-14 dage efter ægget har løsnet sig og kommet ned i livmoderen hvor det kan blive befrugtet

Det erjo også et gedemarke derude hvis man skulle gøre sig klog på det hele Hehe

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

suanne85 skriver:

Er lidt sjovt, har tit lagt mærke til at alle bare er ide i det med øgløsning osv. Har en dreng på knap 1 år og er slet ik inde i sådan noget der. Jeg blev gravid og så er det det.

Er jeg den eneste der bare ik sætter sig ind i sådsn noget

Nej du er ikk ene om det  Jeg er os bare blevet gravid.. FÆRDIG BUM BUM  Aner ikk hvornår jeg har æggeløsning og har aldrig gjort det

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

Nej du er ikk ene om det  Jeg er os bare blevet gravid.. FÆRDIG BUM BUM  Aner ikk hvornår jeg har æggeløsning og har aldrig gjort det

Så vi tre ..

Jeg er heller ikk' inde på det dér med æggeløsning .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.