Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Anonym trådstarter

Kan man kun blive gravid, når man har æggeløsning.
Eller hvordan er det lige med alt det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Kan man kun blive gravid, når man har æggeløsning.
Eller hvordan er det lige med alt det? 

Ja

- Og i ca. et døgn efter mener jeg.

Anmeld

23. juli 2009

FrkT

Du kan blive gravid fra ca. 5 døgn før du får ÆL og indtil ca. 1 døgn efter. Men du BLIVER jo selvfølgelig først reelt gravid efter ÆL, indtil da kan sædcellerne bare ligge i dig og vente på ægget

Anmeld

23. juli 2009

Anonym trådstarter

Okay. Så ved jeg det.
5 dage inden, og en dag efter. Siger alle det? ?

Anmeld

23. juli 2009

LineD

Tja altså...
Mit svar lyder som Thildes...

Men sådan helt rundt og firkantet så kan du jo blive gravid i hele din periode (minus mens perioden)...

Men reelt omkring ÆL...

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Er lidt sjovt, har tit lagt mærke til at alle bare er ide i det med øgløsning osv. Har en dreng på knap 1 år og er slet ik inde i sådan noget der. Jeg blev gravid og så er det det.

Er jeg den eneste der bare ik sætter sig ind i sådsn noget

Anmeld

23. juli 2009

Anonym trådstarter

LineD skriver:

Tja altså...
Mit svar lyder som Thildes...

Men sådan helt rundt og firkantet så kan du jo blive gravid i hele din periode (minus mens perioden)...

Men reelt omkring ÆL...

Jeg lyder nok dum.
Men kom da i tanker om, at jeg slet ikke anede det
Og det er jo ligesom det vigtigste
Man kan godt blive gravid 'hele tiden'?
Men æggene sætter sig først efter æggeløsning, eller hvordan?
Undskyld

Anmeld

23. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
suanne85 skriver:

Er lidt sjovt, har tit lagt mærke til at alle bare er ide i det med øgløsning osv. Har en dreng på knap 1 år og er slet ik inde i sådan noget der. Jeg blev gravid og så er det det.

Nej det er du ikke ene om.... Jeg aner heller ikke noget om det

Anmeld

23. juli 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Hehe jeg blev også bare gravid, tænkte ikke rigtig på æggeløsning, har selv den personlige mening at så går det hen og bliver et arbejde og måske lidt stressende også glemmer man alle de fornøjelser der ligger bag det at prøve at få en baby og hvis man gør det så tror jeg også at det bliver meget sværre at blive gravid...
Det skal bare være en leg, jo sjover og beder det er jo beder går det (men det er bare oppe i mit lille firkantede hovede...)

Anmeld

23. juli 2009

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Hehe jeg blev også bare gravid, tænkte ikke rigtig på æggeløsning, har selv den personlige mening at så går det hen og bliver et arbejde og måske lidt stressende også glemmer man alle de fornøjelser der ligger bag det at prøve at få en baby og hvis man gør det så tror jeg også at det bliver meget sværre at blive gravid...
Det skal bare være en leg, jo sjover og beder det er jo beder går det (men det er bare oppe i mit lille firkantede hovede...)

Nej du har ret.
det er bare svært, når det er noget man virkelig brænder for og ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.