Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tinapige skriver: Jeg tager det til mig som i har skreven,og får en til og tag et kig på det :-) og i må undskyld at jeg var lidt sippet, men har haft en til og kigge så derfor troede jeg alt var i orden, og blev lidt paf over at det står så slemt til... Kan i alle havde en god dag
Jeg tager det til mig som i har skreven,og får en til og tag et kig på det :-) og i må undskyld at jeg var lidt sippet, men har haft en til og kigge så derfor troede jeg alt var i orden, og blev lidt paf over at det står så slemt til... Kan i alle havde en god dag
Så slemt står det heller ikke til Der er en generel fejl at bruge og i stedet for at men tænker egentlig det handler om at skrive som man taler.
Derudover ja en der er god til at læse ikke korrektur men mere så det bliver mere læse venligt. Korte sætninger og så videre.
Synes det ser lækkert ud og overraskes altid over or "billigt" Det er i forhold til jeg betaler 1800 for en SFO plads ;-)
Held og lykke
line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har tjekket siden ud... Ville jeg bare lige sige
Ønsker dig pøj pøj...
Jeg har også lige tjekket din side og syntes at det ser mega hyggeligt ud, og lyder som et rigtig godt sted!!
Som de andre også skriver, så få en til at tjekke tegnsætning, stavning osv. Noget andet jeg også lige tænker er, at du måske ku undlade at bruge så mange forskellige I teksten. For mig virker det nemlig lidt forstyrrende!
Men ville helt sikkert ha elsket at mine børn ku komme i dp hos dig! Rigtig meget held og lykke med det!! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128