Privat dagpleje V/Tina povlsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
13 svar
15 synes godt om
27. oktober 2013

Tinapige

Jeg har planer om og starte op som privat dagpleje til febuar eller marts.. jeg er færdig som pædagogisk assistent sidst i januar, vi bor på et dejlig nedlagt landbrug uden for Aars by.. hvis i vil se mere så prøv og gå ind og kigge på min hjemmeside

http://www.givers-privatdagpleje.dk/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Muhmi

Tinapige skriver:

Jeg har planer om og starte op som privat dagpleje til febuar eller marts.. jeg er færdig som pædagogisk assistent sidst i januar, vi bor på et dejlig nedlagt landbrug uden for Aars by.. hvis i vil se mere så prøv og gå ind og kigge på min hjemmeside

www.giver-privatdagpleje.dk

Linket virker ikke

Anmeld

27. oktober 2013

Tinapige

OBS  OBS OBS OBS

www.givers-privatdagpleje.dk   Prøv den er ikke så meget en it nørd og min finger har ikke lige fået s med i givers....

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

Tinapige skriver:

www.giver-privatdagpleje.dk

Jeg har lige luret lidt.

Ved godt det ikke er en voldsom fejl, men jeg ville få læst korrektur på det, da jeg synes det er lidt rodet og med stavefejl.

Held og lykke med opstarten :O)

Anmeld

27. oktober 2013

Antioxi

Hej Tina,

Synes din hjemmeside ser fin ud Jeg har nogle ændringsforeslag, samt nogle omformuleringer til teksterne, hvis du vil have det. Skriv gerne en PB

KH

Anmeld

27. oktober 2013

Tinapige

Smiler nu er det ikke fordi jeg er negativ, men nu var det ikke stavefejl i skulle lede efter, jeg ved godt der kan være nogen, for jeg et lidt ordblind, kan ikke høre endelser på ord og kan havde svært ved og se hvor der skal være koma og punktum, men jeg skrev her ind for og fortælle/ vise mit sted.. hvis der skulle være noge, der vil havde deres barn i en privat dagpleje ved Aars.. Husk vi er jo kun menneskee, må være ærlig og sige jeg troede ikke det var det i vel kommentere.. 

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

Tinapige skriver:

Smiler nu er det ikke fordi jeg er negativ, men nu var det ikke stavefejl i skulle lede efter, jeg ved godt der kan være nogen, for jeg et lidt ordblind, kan ikke høre endelser på ord og kan havde svært ved og se hvor der skal være koma og punktum, men jeg skrev her ind for og fortælle/ vise mit sted.. hvis der skulle være noge, der vil havde deres barn i en privat dagpleje ved Aars.. Husk vi er jo kun menneskee, må være ærlig og sige jeg troede ikke det var det i vel kommentere.. 

Så må jeg have misforstået dit indlæg, for det ligger under "jobsøgning"

SÅ troede du ville "sælge" dig selv og så er det en vigtig faktor at siden er overskuelig ellers springer man hurtigt videre.

Men det var blot et råd.  

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tinapige skriver:

Jeg tror nu, du skal tage rådene om korrekturlæsning alvorligt, for om man vil det eller ej, så påvirker stavefejl potentielle kunders opfattelse af dit sted. Det er helt på linje med en ansøgning, hvor modtageren også forventer, at ansøgeren har været omhyggelig og om nødvendigt fået hjælp til korrekt stavning. Uanset, om stavefærdigheder har det fjerneste med jobbet at gøre. 

Jeg synes, din DP ser spændende ud - og jeg synes afgjort, du skal tage imod det søde tilbud om at få solgt din "vare" bedst muligt. 

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tinapige skriver:

Jeg tror nu, du skal tage rådene om korrekturlæsning alvorligt, for om man vil det eller ej, så påvirker stavefejl potentielle kunders opfattelse af dit sted. Det er helt på linje med en ansøgning, hvor modtageren også forventer, at ansøgeren har været omhyggelig og om nødvendigt fået hjælp til korrekt stavning. Uanset, om stavefærdigheder har det fjerneste med jobbet at gøre. 

Jeg synes, din DP ser spændende ud - og jeg synes afgjort, du skal tage imod det søde tilbud om at få solgt din "vare" bedst muligt. 

Anmeld

28. oktober 2013

Tinapige

Jeg tager det til mig som i har skreven,og får en til og tag et kig på det :-) og i må undskyld at jeg var lidt sippet, men har haft en til og kigge så derfor troede jeg alt var i orden, og blev lidt paf over at det står så slemt til...

Kan i alle havde en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.