Ny i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. oktober 2013

firstbaby

Hej så er det vidst også min tur til at melde mig på banen i denne gruppe med en lille præsentation  

Jeg er 21 år og venter mit første barn sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 3,5 år. Vi er begge studerende. Jeg blev gravid i første forsøg efter p-pille stop, hvilket kom lidt bag på os begge to. Som min kæreste sagde "hvordan kan det lade sig gøre? Vi har jo næsten ikke engang nået at prøve." Men NØJ hvor vi glæder os begge to 

Er idag 5+5 i følge egne beregninger, men nu må vi se hvad lægen siger til første undersøgelse d. 14/11. 

Glæder mig til at lære jer at kende 

P.S er jeg den eneste der har sindssygt svært ved ikke at skulle fortælle vores lille hemmelighed til nogen? Har bare lyst til at råbe det ud til hele verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Astrid1984

Velkommen til, tillykke
Ja kender godt det med det er svært, især fordi jeg har meget kvalme og opkast så bliver svært at skjule de for andre når man skal ud. Og i dag kommer mandens søster forbi til aftensmad og jeg kan nok ikke spise noget :\ Ved ikke lige hvordan man bortforklare det..

Anmeld

28. oktober 2013

Manna

firstbaby skriver:

Hej så er det vidst også min tur til at melde mig på banen i denne gruppe med en lille præsentation  

Jeg er 21 år og venter mit første barn sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 3,5 år. Vi er begge studerende. Jeg blev gravid i første forsøg efter p-pille stop, hvilket kom lidt bag på os begge to. Som min kæreste sagde "hvordan kan det lade sig gøre? Vi har jo næsten ikke engang nået at prøve." Men NØJ hvor vi glæder os begge to 

Er idag 5+5 i følge egne beregninger, men nu må vi se hvad lægen siger til første undersøgelse d. 14/11. 

Glæder mig til at lære jer at kende 

P.S er jeg den eneste der har sindssygt svært ved ikke at skulle fortælle vores lille hemmelighed til nogen? Har bare lyst til at råbe det ud til hele verden 

Velkommen og tillykke.
Jeg har også lyst til at fortælle det til alle. Og så alligevel ikke.
Har prøvet en SA og derfor vil jeg bare hellere vente til jeg er længere henne.
Manden er nok bare ærgerlig over det sex han tror han kommer til at gå glip af

Anmeld

28. oktober 2013

firstbaby

Astrid1984 skriver:

Velkommen til, tillykke
Ja kender godt det med det er svært, især fordi jeg har meget kvalme og opkast så bliver svært at skjule de for andre når man skal ud. Og i dag kommer mandens søster forbi til aftensmad og jeg kan nok ikke spise noget :\ Ved ikke lige hvordan man bortforklare det..

Tak tak.

Det har jeg heldigvis ikke fået endnu. hvor langt er du henne? Kan godt se det må være svært at blive ved med at skulle bortforklare, hvorfor man pludselig ikke har den samme appetit. 

Har det selv sådan mht. alkohol, da jeg altid er den der har været med på et par øl eller to. Så er sikker på der er mange der kommer til at undre sig det næste stykke tid indtil jeg fortæller hvorfor 

Anmeld

28. oktober 2013

firstbaby

Manna skriver:

Velkommen og tillykke.
Jeg har også lyst til at fortælle det til alle. Og så alligevel ikke.
Har prøvet en SA og derfor vil jeg bare hellere vente til jeg er længere henne.
Manden er nok bare ærgerlig over det sex han tror han kommer til at gå glip af

Det er jeg ked af at høre, men det er jo netop også den tanke jeg hele tiden har i baghovedet :/ Hvor lang tid venter du med at fortælle det? 

haha, det tror jeg også. Må bare vise at det ikke behøver være slut med det, bare fordi jeg er blevet gravid 

Anmeld

31. oktober 2013

Klartilbaby

Tillykke med baby

Jeg er også ny her så glæder mig til at høre lidt om jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.