ÆL test og uregelmæssig cyklus ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Hullabullabulla

mogms skriver:

okay - jeg prøver en g-test.

har nu heller ikke haft mens smerte op til blødning som jeg plejer, min cyklus er bare sær.

Jeg har nu altid gået ud fra at mens var = 200% ikke gravid 

Venter i spænding på en Update  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

mogms

øhh graviditets testen er positiv  den streg er sgu da slet ikke så svag eller noget 

og jeg har ikke mens, det var vist nærmere en plet blødning - aaaa hvad for en fisk ???

må jeg godt være forvirret  og lidt nervøs over blødningen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2013

Hullabullabulla

mogms skriver:

øhh graviditets testen er positiv  den streg er sgu da slet ikke svag 

og jeg har ikke mens, det var vist nærmere en plet blødning - aaaa hvad for en fisk ???

må jeg godt være forvirret  og lidt nervøs over blødningen 

TILLYKKE!!!

Du skal være Moar

Ring til lægen og hør om du ikke kan komme til en terminsscanning, du kan jo være lidt længere henne

Anmeld

28. oktober 2013

mogms

Britt88 skriver:

TILLYKKE!!!

Du skal være Moar

Ring til lægen og hør om du ikke kan komme til en terminsscanning, du kan jo være lidt længere henne

hva med blødningen? det tager jeg naturligvis med lægen

Anmeld

28. oktober 2013

Hullabullabulla

mogms skriver:

hva med blødningen? det tager jeg naturligvis med lægen

Ja.. Det kan også skyldes hvis i havde sex i går.. Slimhinderne er mere sarte når man er gravid og kontaktblødning under sex er ikke unormalt

Anmeld

28. oktober 2013

mogms

Britt88 skriver:

Ja.. Det kan også skyldes hvis i havde sex i går.. Slimhinderne er mere sarte når man er gravid og kontaktblødning under sex er ikke unormalt

puh så er jeg lidt mere rolig - (dog stadig noget i tvivl, må jeg indrømme)

stikker lige til lægen, de have en tid idag - skønno :-)

Anmeld

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Stort tillykke, hvor må det være fedt!!! 

Anmeld

28. oktober 2013

mogms

SabinaMortensen skriver:

Stort tillykke, hvor må det være fedt!!! 

Jow helt vildt glad, jeg er stadig lidt paff og itvivl. Vi fik en tid ved lægen her for en time siden, jeg tissede i et kop osv og positiv igen  og lægen siger tillykke og er glad, hun fortæller så om det hele fremover, til mig og min mand som er med (han er osse paff)

PS: vi er nok paff pga igår siger jeg efter ÆL test (min allerførste) jeg har ægløsning vi skal have sex. - og i morges .... øhh jeg har mens, det forstår jeg ikke. 

Også lige det faktum at jeg smed mine p-piller d. 30/7

Vi får en fin seddel fra lægen forventede ankomst d. 12/7 (plus/minus naturligvis) 

og naturligvis udover jeg stadig er itvivl/paff og stadig nervøs over min blødning (som jeg blev forsikret om er helt normal) så er jeg pt ledig og det kører osse i hovedet.

åhh ja også er jeg jo hunkøn, så har jo allerede børnesikret og møbleret huset med børneting og købt børnetøj 117 gange i mine tanker.  (sluk venligst for min hjerne) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.