ÆL test og uregelmæssig cyklus ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
17 svar
13 synes godt om
27. oktober 2013

mogms

Jeg har haft alt fra 28 til 35 dages cyklus siden jeg stoppede med p-pillerne. Jeg er nu på 3. cyklus siden.

Jeg bestilte ÆL tests og fik dem igår og tænkte jeg lige ville teste idag, selvom jeg efter flere beregninger burde have haft min ÆL d. 21/10 eller d.23/10 - men jeg fik denne fine ÆL test idag.

men nu er jeg så lidt forvirret   der står jo i brugsanvisningen af indenfor 24-48 får jeg ÆL - så bliver min cyklus sku lang i denne måned hvis det passer. Jeg havde mens 4/10-8/10

nogle tanker kommentarer til min ÆL test på min cyklus 23. dag

ps vi sexer naturligvis idag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Rockertand

mogms skriver:

Jeg har haft alt fra 28 til 35 dages cyklus siden jeg stoppede med p-pillerne. Jeg er nu på 3. cyklus siden.

Jeg bestilte ÆL tests og fik dem igår og tænkte jeg lige ville teste idag, selvom jeg efter flere beregninger burde have haft min ÆL d. 21/10 eller d.23/10 - men jeg fik denne fine ÆL test idag.

men nu er jeg så lidt forvirret   der står jo i brugsanvisningen af indenfor 24-48 får jeg ÆL - så bliver min cyklus sku lang i denne måned hvis det passer. Jeg havde mens 4/10-8/10

Hvad viser en graviditetstest?

Anmeld

27. oktober 2013

Rødhætte

mogms skriver:

Min cyklus svingere også meget. Havde også æl så sent nogle mdr, så I kanen med jer

Anmeld

27. oktober 2013

mogms

Rødhætte skriver:

Min cyklus svingere også meget. Havde også æl så sent nogle mdr, så I kanen med jer

bare rolig der skal "kanes" hæhæ

Anmeld

27. oktober 2013

mogms

Hvad viser en graviditetstest?

Jeg har lige købt en stak af ÆL og G tests - selv om jeg fik dem billigt, så vil jeg godt spare på dem.

Jeg ved godt jeg er sær men jeg vil godt spare de tests så jeg tester først når jeg kommer hen og når min mens burde komme / er forsinket.

Anmeld

27. oktober 2013

Hullabullabulla

mogms skriver:

HOLD da helt op den er godt nok mega tydelig!

I kanen med jer

Anmeld

27. oktober 2013

mogms

Britt88 skriver:

HOLD da helt op den er godt nok mega tydelig!

I kanen med jer

hæhæ jeg har været bekymret for at der ville gå 6-12 måneder før jeg ville få ÆL efter at have smidt p-pillerne. 

Vi sexer naturligvis 

Men manden skal lige aflevere en prøve på torsdag, også får vi svar på om han har nogle svømmere der kan noget. (han har været gennem en del som barn, derfor kunne vi få ham tjekket allerede)

Anmeld

28. oktober 2013

mogms

Øhhh dybt forvirret - min psyko cyklus slår til igen !?!?!?!

jeg fik så lige min mens her til morgen?

man har da ikke ÆL hel hen til mens ?

dog sagde vores læge dog da vi var inden til en snak, at han ved med 100% sikkerhed at hans søn er undfaget 1 dag efter mens så det med at kun sexe i periode hvor man har ÆL er ikke nødvendigvis bare der hvor beregningen siger.

Anmeld

28. oktober 2013

Hullabullabulla

mogms skriver:

Øhhh dybt forvirret - min psyko cyklus slår til igen !?!?!?!

jeg fik så lige min mens her til morgen?

man har da ikke ÆL hel hen til mens ?

dog sagde vores læge dog da vi var inden til en snak, at han ved med 100% sikkerhed at hans søn er undfaget 1 dag efter mens så det med at kun sexe i periode hvor man har ÆL er ikke nødvendigvis bare der hvor beregningen siger.

Tag en g-test!!

Din æl test var jo mega tydelig og hos nogle bliver den positiv ved graviditet.. Der er også nogle der stadig får mens selvom de er gravide så jeg ville prøve en g-test..

Anmeld

28. oktober 2013

mogms

Tag en g-test!!

Din æl test var jo mega tydelig og hos nogle bliver den positiv ved graviditet.. Der er også nogle der stadig får mens selvom de er gravide så jeg ville prøve en g-test..

okay - jeg prøver en g-test.

har nu heller ikke haft mens smerte op til blødning som jeg plejer, min cyklus er bare sær.

Jeg har nu altid gået ud fra at mens var = 200% ikke gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.