JohanneKR skriver:
Hej Piger! 
Jeg er pædagogstuderende og skal i gang med at skrive tværprofessionel opgave. Det står mig ret frit for hvad jeg vil skrive om og hvilke professioner jeg vil arbejde dem, da den ikke behøver at omhandle mine praktikker 
Men jeg er bare SÅ blank for idéer!
Så er der nogle af jer der har nogle emne-idéer? Jeg hører gerne hvad andre har skrevet om, og måske nogen ville dele deres opgave med mig -bare rolig, har ikke tænkt mig at skrive efter, bare for at få en fornemmelse af opgaveopsætningen mm. 
Men emner på bordet! 
(som bonusinfo var har jeg været i børnehaveklasse og vuggestue i mine praktikker)
Hej! 
Jeg sidder selv og skal til at i gang med denne opgave. Min tanke er at skrive om et tværprofessionelt samarbejde mellem pædagog og sundhedsplejerske.
Kunne se du havde skrevet noget om, at du ville skrive om talepædagog, vil dog lige gøre dig opmærksom på at en talepædagog ikke er en anden profession end din egen og derfor er det ikke sikkert du må skrive om dette. Vi må i hvert fald ikke.
Hvis du mangler info i form at litteratur kan jeg anbefale Den tværprofessionelle praktiker af Andy Højholdt, den synes jeg har inspireret mig en del. 

Held og lykke med opgaven! 

Anmeld