Uge 22 - jeg føler mig ærligt talt som en flodhest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2013

Marianne1989

Maria&Lukas skriver:

Hvis bare jeg så ud som dig på de billeder ville jeg være lykkelig

Tusind tak - det varmer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Marianne1989

asff skriver:

Kender godt det med, man føler sig SÅ meget større end man er. Men for andre, ligner du IKKE en der spiser for meget! Og jeg er sikker på, at i de kommende uger får du en flot bule  

Ja, det er forfærdeligt. Og andre synes jo bare man er fjollet eller forfængelig. Jeg føler mig virkelig bare FED, det skyldes nu også meget den der tunge vejrtrækning!!!  Og tak, det må gerne komme i næste uge!

Anmeld

26. oktober 2013

Marianne1989

M_V skriver:

Kan ikke se hvorhenne du skulle ligne en flodhest 

Du ser rigtig fin ud, og kan godt se en lille bitte babybule 

Du er sød, men sådan føles det for mig ..  Og tak, den bliver forhåbentligt snart mere gravid-agtig!! 

Anmeld

26. oktober 2013

Marianne1989

Bshizzle skriver:

Din krop skal nok give efter.. 

Inden du når at se dig om, så har du en flot stor babyhule 

Må man være så nysgerrig for at høre hvorfor i ikke har offentligt gjort graviditeten? 

Ja, vi har fortalt det til nære venner og familie, også bekendte faktisk! men bare ikke sådan på en facebook-opdatering... Så er der for os mange 'uvedkommende' som får det at vide. Det gør i grunden ikke noget, men vi ønsker ikke fuld offentliggørelse, før baby er her - safe and Sound!  

Anmeld

26. oktober 2013

Marianne1989

Bshizzle skriver:

Din krop skal nok give efter.. 

Inden du når at se dig om, så har du en flot stor babyhule 

Må man være så nysgerrig for at høre hvorfor i ikke har offentligt gjort graviditeten? 

Men jeg lover et billede med ansigt på inden - muligvis lige efter, jeg har født ! 

Anmeld

26. oktober 2013

Trekløver(:

Marianne1989 skriver:

Du er sød, men sådan føles det for mig ..  Og tak, den bliver forhåbentligt snart mere gravid-agtig!! 

Jeg tror om 4-5 uger så kan man rigtigt se den fine bule, men du bliver nok ikke så stor, men det gør jo heller ikke noget. En lille rund mave har også ret og så slipper du nok for strækmærker

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym101

Marianne1989 skriver:

Ja, jeg ved godt, jeg kan få hug for det, men jeg ser ikke gravid ud, jeg ligner bare en som spiser for meget. De sidste par dage har jeg faktisk savnet min gamle krop .. Puha. Godt der kommer noget helt fantastisk ud af det her!!! Man kan nu SE hans spark og bevægelser. Hold nu op jeg blev forskrækket!!! Første gang var i går!! Det var vildt!!!!  Og nå ja, vi har ikke offentliggjort det endnu, så der kom lige et stikker på! :p

Ha ha, hvis DU ligner en der spiser for meget så ved jeg ikke hvad vi andre gør

Nu er jeg ikke en der kan se ud i fremtiden, men tør godt love dig at der nok kommer en gravid mave på et tidspunkt

Tillykke med at kunne se den lille, det er fantastisk sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.