Uge 22 - jeg føler mig ærligt talt som en flodhest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.955 visninger
16 svar
12 synes godt om
26. oktober 2013

Marianne1989

Ja, jeg ved godt, jeg kan få hug for det, men jeg ser ikke gravid ud, jeg ligner bare en som spiser for meget. De sidste par dage har jeg faktisk savnet min gamle krop .. Puha. Godt der kommer noget helt fantastisk ud af det her!!! Man kan nu SE hans spark og bevægelser. Hold nu op jeg blev forskrækket!!! Første gang var i går!! Det var vildt!!!!  Og nå ja, vi har ikke offentliggjort det endnu, så der kom lige et stikker på! :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Marianne1989

#2 billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2013

Mi&Mi

Marianne1989 skriver:

Ja, jeg ved godt, jeg kan få hug for det, men jeg ser ikke gravid ud, jeg ligner bare en som spiser for meget. De sidste par dage har jeg faktisk savnet min gamle krop .. Puha. Godt der kommer noget helt fantastisk ud af det her!!! Man kan nu SE hans spark og bevægelser. Hold nu op jeg blev forskrækket!!! Første gang var i går!! Det var vildt!!!!  Og nå ja, vi har ikke offentliggjort det endnu, så der kom lige et stikker på! :p

Du ligner IKKE en der spiser for meget, du ser flot ud og den gravide mave skal nok komme

Anmeld

26. oktober 2013

Kløver

Hvor henne er det lige at du føler dig som en flodhest, dine mavemuskler skal nok give efter på et eller andet tidspunkt

Har i sket ikke delt nyheden med jeres familie og venner endnu

Anmeld

26. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Hvis bare jeg så ud som dig på de billeder ville jeg være lykkelig

Anmeld

26. oktober 2013

asff

Marianne1989 skriver:

Kender godt det med, man føler sig SÅ meget større end man er. Men for andre, ligner du IKKE en der spiser for meget! Og jeg er sikker på, at i de kommende uger får du en flot bule  

Anmeld

26. oktober 2013

Trekløver(:

Kan ikke se hvorhenne du skulle ligne en flodhest 

Du ser rigtig fin ud, og kan godt se en lille bitte babybule 

Anmeld

26. oktober 2013

Bshizzle

Din krop skal nok give efter.. 

Inden du når at se dig om, så har du en flot stor babyhule 

Må man være så nysgerrig for at høre hvorfor i ikke har offentligt gjort graviditeten? 

Anmeld

26. oktober 2013

Marianne1989

Mi&Mi skriver:

Du ligner IKKE en der spiser for meget, du ser flot ud og den gravide mave skal nok komme

Tak for de trøstende ord. Det er rart at få at vide, når man føler sig pizza-fed ...

Anmeld

26. oktober 2013

Marianne1989

Maja84 skriver:

Hvor henne er det lige at du føler dig som en flodhest, dine mavemuskler skal nok give efter på et eller andet tidspunkt

Har i sket ikke delt nyheden med jeres familie og venner endnu

Jeg trækker vejret som en der vejer 150 kg., samtidig med min mave altså ser sådan lidt bulet ud  .. og ikke

på den gravide måde. Mere chokolademåden. Men tak, jeg håber også snart de giver op. Så kan jeg i det mindste strutte! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.