Creme til brystvorte - amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
14 svar
7 synes godt om
25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Sidst jeg ammede havde jeg virkelig smerter i brystvorterne og det føltes som nåle der stak .
Og jeg fik såre og det blødte årh. Men jeg fortsatte med st amme og brugte en salve som jeg fik jeg Sundhedsplejsken men kan ikk huske hva den hed.

Er der kogen som kender det? Og ved noget om den kan bruges med det samme på sygehuset ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej piger

Sidst jeg ammede havde jeg virkelig smerter i brystvorterne og det føltes som nåle der stak .
Og jeg fik såre og det blødte årh. Men jeg fortsatte med st amme og brugte en salve som jeg fik jeg Sundhedsplejsken men kan ikk huske hva den hed.

Er der kogen som kender det? Og ved noget om den kan bruges med det samme på sygehuset ?

Kender desværre ikke cremen en gratis måde at få brudtvorterne til at hele på igen.

Når du har ammet presser du lidt mælk ud og smøre brystvorten ind i modermælken og lader det lufttørre. Fantastisk middel og de hele lyn hurtigt

Anmeld

26. oktober 2013

tarkoflen

Jeg vil tro det er lanolin salve fra apoteket, sådan en lilla tube

Anmeld

26. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jeg har bgge gange brugte brystvortecremen fra apoteket, og den er bare helt fantastisk!! Vh stine

Anmeld

26. oktober 2013

hekran

Det lille lilla mirakel hedder Lansinoh

Anmeld

26. oktober 2013

AnonymMor

jeg brugte os lanolin da jeg ammede og hvis du mangler det så har jeg en helt ny tube liggende du gerne må købe den har ik været åbnet endnu

Anmeld

26. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Lanisoh - lanolin creme fra apoteket er FANTASTISK til sprukne brystvorter!

Anmeld

26. oktober 2013

Maja88

Danatek brystvorte creme

Anmeld

26. oktober 2013

Isabella_mor

Maja88 skriver:

Danatek brystvorte creme

Den virkede bare. Den vil jeg klart anbefale. 

Anmeld

26. oktober 2013

Clisolka

Maja88 skriver:

Danatek brystvorte creme

Den har jeg også brugt - den er fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.