Har du taget røven på din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.005 visninger
38 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ano svar tilladte

Sidder idag og snakker med en veninde, der siger hvordan jeg fik manden med på 4 børn, hvortil jeg svarer, at det har vi altid været enige om, så siger hun, at hun blankt indrømmer at hun bevidst blev gravid med deres første og skjulte det indtil 20. uge overfor manden og selvfølgelig alle andre, ligesom "for at komme igang med at få børn"     (De har 3 den dag idag)

Er ano af hensyn til veninden

Men har du gjort det? Eller har tanken strejfet dig, simpelthne fordi du SÅ gerne ville have børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Ano svar tilladte

Sidder idag og snakker med en veninde, der siger hvordan jeg fik manden med på 4 børn, hvortil jeg svarer, at det har vi altid været enige om, så siger hun, at hun blankt indrømmer at hun bevidst blev gravid med deres første og skjulte det indtil 20. uge overfor manden og selvfølgelig alle andre    

Men har du gjort det? Eller har tanken strejfet dig, simpelthne fordi du SÅ gerne ville have børn?

Nej.. Det er det mest egoistiske man kan gøre.

Det er et projekt man er 2 om.

Anmeld

25. oktober 2013

Mother-love

Ej undskyld men hvad fanden er det for noget at gøre?

Jeg kunne aldrig finde på at blive gravid hvis kæresten ikke var med på den.
Synes simpelthen det er så egoistisk at gøre. Og hvad nu hvis manden ikke ønsker barnet.

Anmeld

25. oktober 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ano svar tilladte

Sidder idag og snakker med en veninde, der siger hvordan jeg fik manden med på 4 børn, hvortil jeg svarer, at det har vi altid været enige om, så siger hun, at hun blankt indrømmer at hun bevidst blev gravid med deres første og skjulte det indtil 20. uge overfor manden og selvfølgelig alle andre    

Uanset hvor skruk jeg har været så kunne jeg ALDRIG finde på at snyde manden.

Anmeld

25. oktober 2013

CarinaSB

Havanagila skriver:

Ej undskyld men hvad fanden er det for noget at gøre?

Jeg kunne aldrig finde på at blive gravid hvis kæresten ikke var med på den.
Synes simpelthen det er så egoistisk at gøre. Og hvad nu hvis manden ikke ønsker barnet.

Erklære mig enig her :)

Anmeld

25. oktober 2013

Loa

Niksen aldrig!!

Tror (heldigvis) at det er meget få mennesker der tænker sådan....

Anmeld

25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vil bare li sige, at JEG erklærer mig fuldstændig enige med jer, jeg ville egentlig gerne have set mig eget ansigtsudstyk da hun fortalte det, jeg må ha set helt forkert ud

Anmeld

25. oktober 2013

Kay

Aldrig! Ikke engang tanken om at gøre det...

Anmeld

25. oktober 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Ano svar tilladte

Sidder idag og snakker med en veninde, der siger hvordan jeg fik manden med på 4 børn, hvortil jeg svarer, at det har vi altid været enige om, så siger hun, at hun blankt indrømmer at hun bevidst blev gravid med deres første og skjulte det indtil 20. uge overfor manden og selvfølgelig alle andre, ligesom "for at komme igang med at få børn"     (De har 3 den dag idag)

Nej, det er i mine øjne foragteligt at påtvinge andre forældrerolle. Det er noget man skal være 100% enig om at påbegynde (tæller ikke ups'er her). Føj da

Anmeld

25. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nej og kunne heller ikke finde på det. Jeg kunne ikke drømme om at tvinge nogen til at påtage sig sådan en stor rolle der varer ved resten af livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.