500 kr pr. uge - hvad slår det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.107 visninger
27 svar
3 synes godt om
25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vi skal til at have styr på hvad vi præsic bruger på hvad osv. vil gerne lave et budget.

Hvis jeg nu sætter 500 kr af til pr uge. Hvor meget vil det så ca. kunne slå ti? Vi er to voksne, et barn på halvandet og en nyfødt. Altså ville det fx slå til med maden kun? eller også bleer ?

Hvor meget bruger i fx? Tak på forhånd for jeres hjælp og ha en dejlig weekend!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Vi skal til at have styr på hvad vi præsic bruger på hvad osv. vil gerne lave et budget.

Hvis jeg nu sætter 500 kr af til pr uge. Hvor meget vil det så ca. kunne slå ti? Vi er to voksne, et barn på halvandet og en nyfødt. Altså ville det fx slå til med maden kun? eller også bleer ?

Hvor meget bruger i fx? Tak på forhånd for jeres hjælp og ha en dejlig weekend!!

Vi bruger ca 500 kr om ugen på mad. Og vi er to voksne. 

Anmeld

25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Vi bruger ca 500 kr om ugen på mad. Og vi er to voksne. 

okay tak for dit svar. Er det så lidt luksus eller får i også rester nogen dage? bare for at få et billede af hvordan i lever...

Anmeld

25. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Vi bruger 700 kr i ugen på mad.. 2 voksne og 2 børn..
Bleerne kommer ved siden af.. Men de koster ikke specielt meget.. 

Anmeld

25. oktober 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Vi bruger 700 kr i ugen på mad.. 2 voksne og 2 børn..
Bleerne kommer ved siden af.. Men de koster ikke specielt meget.. 

tak for dit svar hvor gammel er dine børn?

Anmeld

25. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

tak for dit svar hvor gammel er dine børn?

Mine unger er 2,5 år og 12 mdr..

Anmeld

25. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Vi bruger 500 kr +/- 100 kr om ugen, på mad, bleer og vådservietter, diverse husholdningsting. Vi er to voksne og et barn på 18 mdr.
Vi køber ikke de dyreste ting, men heller ikke det billigste. Vi mangler bestemt ikke noget.

Anmeld

25. oktober 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Vi har 500 kr i ugen til mad, bleer, vådservietter, og mme.. Det er ret stramt men vi kan sagtens få det til at fungere, men vi laver også tit mad til to dage af gangen vi er 2 voksne og 1 baby på 2 mdr  

Anmeld

25. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Vi bruger ca. 800 kr om ugen i 3 uger og ca. 1200 kr den 4. uge, da det passer med at vi skal have vaskepulver, shampoo, kød til fryseren og hundemad den 4. uge. Vi er 2 voksne, og 3 børn i alderen 5-11 år og en hund. Dvs et mdr budget på ca. 3600 kr. Dertil kommer så hvis vi skal have pizza eller andet take-out, så skal der ligges ca. 300 kr oveni.

Anmeld

25. oktober 2013

Bettina90

Anonym skriver:

okay tak for dit svar. Er det så lidt luksus eller får i også rester nogen dage? bare for at få et billede af hvordan i lever...

Vi får tit rester. Men er heller ikke fordi vi køber det billigste rugbrød, pålæg osv. Vi kunne sagtens spise for færre penge hvis vi ville 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.