så fik jeg lavet min lillebrors fødselsdagskage færdig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

Mick

anna111 skriver:

og alt der kunne gå galt gik virkelig galt måtte ligge den hvide fondant på af flere gange og det kan sku ses
den røde fondant blev ved at klistre til virkelig alt osse selv om jeg blev ved at komme ny flormelis i det satte sig fast i min fondant rulle min fondant måtte bordet ja alt og kunne virkelig sætte mig ned at tude til sidst (homoner)
men blev da enlig færdig og den er virkelig ikke blevet særlig pæn men så håber jeg da at den i det mindste smager godt det er en vanilje kage med skilpade creme

men tror nu alligevel han bliver glad for den

hold nu kæft hvor er den fed, din bror skal da vist ha købt en MEGET stor julegave til dig, for den kage er da vild vild flot :-)

Ha en dejlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

twinny

anna111 skriver:

og alt der kunne gå galt gik virkelig galt måtte ligge den hvide fondant på af flere gange og det kan sku ses
den røde fondant blev ved at klistre til virkelig alt osse selv om jeg blev ved at komme ny flormelis i det satte sig fast i min fondant rulle min fondant måtte bordet ja alt og kunne virkelig sætte mig ned at tude til sidst (homoner)
men blev da enlig færdig og den er virkelig ikke blevet særlig pæn men så håber jeg da at den i det mindste smager godt det er en vanilje kage med skilpade creme

men tror nu alligevel han bliver glad for den

Små fejl her og der. Sådan er det jo også på den rigtig krop.  

Synes den er fin. 

Anmeld

25. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
hekran skriver:

Jeg synes virkelig, at den røde farve er flot. Hvordan har du fået den så pangrød?

jeg købe en rød fave der hedder poppy red og indfavede massen inden jeg putter flormelis i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.