så fik jeg lavet min lillebrors fødselsdagskage færdig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.917 visninger
12 svar
14 synes godt om
25. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111

og alt der kunne gå galt gik virkelig galt måtte ligge den hvide fondant på af flere gange og det kan sku ses
den røde fondant blev ved at klistre til virkelig alt osse selv om jeg blev ved at komme ny flormelis i det satte sig fast i min fondant rulle min fondant måtte bordet ja alt og kunne virkelig sætte mig ned at tude til sidst (homoner)
men blev da enlig færdig og den er virkelig ikke blevet særlig pæn men så håber jeg da at den i det mindste smager godt det er en vanilje kage med skilpade creme

men tror nu alligevel han bliver glad for den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

SHERO

anna111 skriver:

og alt der kunne gå galt gik virkelig galt måtte ligge den hvide fondant på af flere gange og det kan sku ses
den røde fondant blev ved at klistre til virkelig alt osse selv om jeg blev ved at komme ny flormelis i det satte sig fast i min fondant rulle min fondant måtte bordet ja alt og kunne virkelig sætte mig ned at tude til sidst (homoner)
men blev da enlig færdig og den er virkelig ikke blevet særlig pæn men så håber jeg da at den i det mindste smager godt det er en vanilje kage med skilpade creme

Jeg synes nu den er blevet fin... og det gode ved det hele er, selv om man selv ser alle fejlene fordi man selv kigger på mange kager og laver mange kager så synes dem der modtager den for det meste at de er overdrevet flotte...

Er helt sikker på den falder i god jord...

Anmeld

25. oktober 2013

MyLove E

anna111 skriver:

Kan da godt se nogle fejl. Men pyt jeg synes den er flot

Anmeld

25. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

den er stadig flotere end noget jeg nogensinde ville kunne lave så helt sikkert vær stolt af at du blev ved og fik den lavet

uden hormorner så var den røget igennem vinduet hos mig med de problemer

Anmeld

25. oktober 2013

C-Dog

Søde ven, der er patter på størrelse med meloner på den kage, der er ingen der lægger mærke til eventuelle fejl

Anmeld

25. oktober 2013

anna111

Wampires skriver:

den er stadig flotere end noget jeg nogensinde ville kunne lave så helt sikkert vær stolt af at du blev ved og fik den lavet

uden hormorner så var den røget igennem vinduet hos mig med de problemer

tak
vis det ikke var fordi jeg havde lovet min lillebror den var den nu osse røjet igennem vinduet her hehe

Anmeld

25. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
C-Dog skriver:

Søde ven, der er patter på størrelse med meloner på den kage, der er ingen der lægger mærke til eventuelle fejl

Hahaha. Synes også den er blevet ret fin. Må indrømme det må være en rimelig bleg kvinde

Anmeld

25. oktober 2013

anna111

C-Dog skriver:

haha tror nu osse han bliver vild med den han går nu ikke op i fejlene det er kun mig selv der gør det

Anmeld

25. oktober 2013

anna111

Tullen85 skriver:

Jeg synes nu den er blevet fin... og det gode ved det hele er, selv om man selv ser alle fejlene fordi man selv kigger på mange kager og laver mange kager så synes dem der modtager den for det meste at de er overdrevet flotte...

Er helt sikker på den falder i god jord...

tak han vil da osse blive glad for den men det er bare mig der hader at ligge så meget arbejde i en kage og det så går galt tror heller jeg må på nogle kurser om pynt og fondant så det kan lykkes mig at ligge noget beder på en anden gang syntes næsten altid det driller mig

Anmeld

25. oktober 2013

hekran

Jeg synes virkelig, at den røde farve er flot. Hvordan har du fået den så pangrød?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.