Mor til Ella skriver:
Hej.
Så har jeg lidt bekymringer IGEN
Jeg fødte første gang ret hurtigt fra veerne begyndt at gøre ondt til jeg fødte gik der ca 1 time og fødte på 1 presse ve, og nåede faktisk ikke smerte lindring det var så ok, men jeg har det ikke så godt med at mange siger det går hurtigere 2 gang.
Så fortæl mig om dine erfaringer?
Da jeg vil være rigtig ked af ligge hjemme på gulvet og føde, mens manden bestemt ikke vil være den store hjælp, og Ella evt sidder og ser ramasjang
Jeg fødte på 2 timer første gang fra start til slut.
Og min største frygt da heg bkev gravid 2 gang var ikke at nå frem til sygehuset
Min jordmoder var obs på det hele graviditeten igennem og sagde det var vigtigt jeg ringede så snart jeg kunne mærke noget,
Men til trods for det nåede jeg altså ikke sygehuset anden gang, men fødte i en ambulance på en resteplads. Det tog 30 min fra den første ve til hun var født i ambulancen.
Så i mange tilfælde ja så tror jeg det går hurtigere anden gang. Men jeg ville vende den med min jordmoder hvis jeg var dig, så du ved hvad du skal gøre hvis det pludselig går så stærkt du ikke kan følge med. Jeg fik skrevet i min jounal at jeg havde lov at ringe efter falck
Anmeld