Meget hurtig fødsel 1 gang hvordan var 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Mor til Ella

Elias&Peters mor:-D skriver:

2 fødsel gik så stærkt og ku ikk mærke mine veer at jeg ik tør få flere mærkede føst da jeg skulle til og presse at jeg fatisk skulle føde gik flere dage imden jeg forsto jeg havede født

Lyder virkelig skræmmende

Og det er jo lige det, for man har jo hele tiden fået af vide at første gang tager det LANG tid, og jeg synes slet ikke at jeg kunne følge med, lige pludselig fik man bare af vide PRES og jeg råbte bare det må jeg da ikke allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Mor til Ella

Bshizzle skriver:

1 barn tog 4 timer og 36 min 

2 barn tog 46 min 

Så jo her gik anden gang hurtig.. 

Ja, jeg må nok bare sande at jeg må ringe med det samme jeg mærker noget da vi har 45 min til sygehus

Anmeld

24. oktober 2013

Mor til Ella

Pylle3 skriver:

Første fødsel 2 timer og 20 min

Anden fødsel 2 timer og 4 min

Hehe ja det var da lidt hurtigere

Anmeld

24. oktober 2013

cecilie1984

Mor til Ella skriver:

Hej.

Så har jeg lidt bekymringer IGEN

Jeg fødte første gang ret hurtigt fra veerne begyndt at gøre ondt til jeg fødte gik der ca 1 time og fødte på 1 presse ve, og nåede faktisk ikke smerte lindring det var så ok, men jeg har det ikke så godt med at mange siger det går hurtigere 2 gang.

Så fortæl mig om dine erfaringer?

Da jeg vil være rigtig ked af ligge hjemme på gulvet og føde, mens manden bestemt ikke vil være den store hjælp, og Ella evt sidder og ser ramasjang

Jeg fødte på 2 timer første gang fra start til slut.

Og min største frygt da heg bkev gravid 2 gang var ikke at nå frem til sygehuset

Min jordmoder var obs på det hele graviditeten igennem og sagde det var vigtigt jeg ringede så snart jeg kunne mærke noget,

Men til trods for det nåede jeg altså ikke sygehuset anden gang, men fødte i en ambulance på en resteplads. Det tog 30 min fra den første ve til hun var født i ambulancen.

Så i mange tilfælde ja så tror jeg det går hurtigere anden gang. Men jeg ville vende den med min jordmoder hvis jeg var dig, så du ved hvad du skal gøre hvis det pludselig går så stærkt du ikke kan følge med. Jeg fik skrevet i min jounal at jeg havde lov at ringe efter falck

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Mor til Ella skriver:

Tak for svar Men 2 timer er da også pænt stærkt

Jep.
Fik veer 17.55, ringede til fg 18.35 og stod alene med min søn, var på fødegangen 19.30 og fødte 20.22.

Anmeld

24. oktober 2013

Mor til Ella

cecilie1984 skriver:

Jeg fødte på 2 timer første gang fra start til slut.

Og min største frygt da heg bkev gravid 2 gang var ikke at nå frem til sygehuset

Min jordmoder var obs på det hele graviditeten igennem og sagde det var vigtigt jeg ringede så snart jeg kunne mærke noget,

Men til trods for det nåede jeg altså ikke sygehuset anden gang, men fødte i en ambulance på en resteplads. Det tog 30 min fra den første ve til hun var født i ambulancen.

Så i mange tilfælde ja så tror jeg det går hurtigere anden gang. Men jeg ville vende den med min jordmoder hvis jeg var dig, så du ved hvad du skal gøre hvis det pludselig går så stærkt du ikke kan følge med. Jeg fik skrevet i min jounal at jeg havde lov at ringe efter falck

tak for svar.

Det vil jeg helt sikkert gøre

Anmeld

24. oktober 2013

morethanperfect

Mor til Ella skriver:

Hej.

Jeg fødte første gang ret hurtigt fra veerne begyndt at gøre ondt til jeg fødte gik der ca 1 time og fødte på 1 presse ve, og nåede faktisk ikke smerte lindring det var så ok, men jeg har det ikke så godt med at mange siger det går hurtigere 2 gang.

Da jeg vil være rigtig ked af ligge hjemme på gulvet og føde, mens manden bestemt ikke vil være den store hjælp, og Ella evt sidder og ser ramasjang

Min 1. fødsel tog 8 timer ..

Min 2. fødsel tog 4 .. Altså fra veerne startede ..

Anmeld

24. oktober 2013

Aabye

Mor til Ella skriver:

Hej.

Min første fødsel varede 4 timer og 56 minutter fra første spæde ve til baby var ude.. 

anden gang tog det kun 1 time og 20 min fra aller første spæde ve til baby var ude.. 

Så her kan man vist godt sige at det gik lidt hurtigt for sig

Anmeld

25. oktober 2013

2børn2

Min 1. Fødsel tog 16 timer. 2. Fødsel tog 1 time og 3 kvarter. Fik at vide at hvis jeg skulle have flere skulle jeg overveje en hjemmefødsel eller ikke være bange for at ringe efter en ambulance.

Anmeld

25. oktober 2013

StudPsyk

Mor til Ella skriver:

Hej.

Min første fødsel var ikke lige så hurtig som din, dog stadig hurtig. Seks timer fra første ve. Var som som dig bange for anden gang, men det tog 14,5 time fra første ve :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.