Meget hurtig fødsel 1 gang hvordan var 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.401 visninger
25 svar
3 synes godt om
24. oktober 2013

Mor til Ella

Hej.

Så har jeg lidt bekymringer IGEN

Jeg fødte første gang ret hurtigt fra veerne begyndt at gøre ondt til jeg fødte gik der ca 1 time og fødte på 1 presse ve, og nåede faktisk ikke smerte lindring det var så ok, men jeg har det ikke så godt med at mange siger det går hurtigere 2 gang.

Så fortæl mig om dine erfaringer?

Da jeg vil være rigtig ked af ligge hjemme på gulvet og føde, mens manden bestemt ikke vil være den store hjælp, og Ella evt sidder og ser ramasjang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

ette1987

Følger lige med! Havde selv en hurtig fødsel sidste gang, og "frygter" også at føde hjemme i stuen her anden gang  

Anmeld

24. oktober 2013

Mor til Ella

ette1987 skriver:

Følger lige med! Havde selv en hurtig fødsel sidste gang, og "frygter" også at føde hjemme i stuen her anden gang  

Du følger bare med

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Mor til Ella skriver:

Hej.

Jeg fødte første gang ret hurtigt fra veerne begyndt at gøre ondt til jeg fødte gik der ca 1 time og fødte på 1 presse ve, og nåede faktisk ikke smerte lindring det var så ok, men jeg har det ikke så godt med at mange siger det går hurtigere 2 gang.

Da jeg vil være rigtig ked af ligge hjemme på gulvet og føde, mens manden bestemt ikke vil være den store hjælp, og Ella evt sidder og ser ramasjang

Fik godtnok ve-drop første gang, men fra det var lagt til han var født gik 3 timer og 22 min.
Anden gang gik fra første ve til hun var ude 2 timer og 27 min.

Anmeld

24. oktober 2013

Christina :-)

2 fødsel gik så stærkt og ku ikk mærke mine veer at jeg ik tør få flere mærkede føst da jeg skulle til og presse at jeg fatisk skulle føde gik flere dage imden jeg forsto jeg havede født

Anmeld

24. oktober 2013

Christina :-)

2 fødsel gik så stærkt og ku ikk mærke mine veer at jeg ik tør få flere mærkede føst da jeg skulle til og presse at jeg fatisk skulle føde gik flere dage imden jeg forsto jeg havede født

Anmeld

24. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang tog den 12 timer og 2. gang tog den 22 timer. Det var selvfølgelig slet ikke i nærheden af din hurtige fødsel, men også mere, at min 2. gang tog meget længere end 1. gang

Anmeld

24. oktober 2013

Bshizzle

1 barn tog 4 timer og 36 min 

2 barn tog 46 min 

Så jo her gik anden gang hurtig.. 

Anmeld

24. oktober 2013

De3Guldklumper

Mor til Ella skriver:

Hej.

Første fødsel 2 timer og 20 min

Anden fødsel 2 timer og 4 min

Anmeld

24. oktober 2013

Mor til Ella

Benjamins'mor skriver:

Fik godtnok ve-drop første gang, men fra det var lagt til han var født gik 3 timer og 22 min.
Anden gang gik fra første ve til hun var ude 2 timer og 27 min.

Tak for svar Men 2 timer er da også pænt stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.