Graviditetskløe og leverbetinget graviditetskløe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Karla

BabyDrømme23 skriver:

ok, jo jeg har knobber, og der har kun været en enkelt knobb på maven, men er for længst gået væk igen. 

Jeg har haft flest på ben og lår og nu er det mest på hænder og arme der klør.

Det klør som sådan kun i de knobber, er sjælpen det klør på maven og slett ikke noget voldsomt kløe på maven da det er.

Kom til at tænke på om det kan være nogle insekter der kan gøre sådanne knobber, ved du hvad det kunne være så?

Nej, jeg ved faktisk ikke hvad der er skyld i det. Jeg prøvede at gå i en luftig t-shirt i 100% bomuld, men det hjalp ikke. Det blev værre når jeg havde det varmt, men lige hvad der har startet det, ved jeg ikke.
Lægevagten anbefalede en kløestillende creme der kan købes i håndkøb på apoteket. Den hed mepyramin, og den hjalp ved mig. Efter et par dage forsvandt knopperne og kløen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Manna

Du kan jo prøve at Google loppebid - Google billeder.
Så kan du jo se om det ligner.
Håber du finder en årsag og løsning

Anmeld

24. oktober 2013

BabyDrømme23

Karla skriver:

Nej, jeg ved faktisk ikke hvad der er skyld i det. Jeg prøvede at gå i en luftig t-shirt i 100% bomuld, men det hjalp ikke. Det blev værre når jeg havde det varmt, men lige hvad der har startet det, ved jeg ikke.
Lægevagten anbefalede en kløestillende creme der kan købes i håndkøb på apoteket. Den hed mepyramin, og den hjalp ved mig. Efter et par dage forsvandt knopperne og kløen

ok, måske jeg skulle prøve det. Men tror nok jeg prøver at tale med lægen 

Anmeld

24. oktober 2013

BabyDrømme23

Manna skriver:

Du kan jo prøve at Google loppebid - Google billeder.
Så kan du jo se om det ligner.
Håber du finder en årsag og løsning

Nu har jeg prøvet at google det, og på en måde så synes jeg det kunne ligne det, men de billeder jeg ser ser måske lidt mere voldsomme ud, og mere røde. 

Jeg har gåsehud over hele kroppen nu, synes det er så ulækkert. 

Jeg har lagt mærke til flere gange at der har været sådan et lille sort dyr på mig, men aner ikke hvad det er for et dyr. Tror også det flyver. Men tror ikke jeg har lagt mærke til at det har suget på mig. Men for et øjeblik siden stod et på mig igen, det så lidt ud som det sugede eller et eller andet, og der er en lille rød plet der, men endnu ikke noget der kløer, så ved jeg ikke om det kan komme.

Har ingen anelse om hvordan lopper ser ud, tror ikke jeg har set det. Vi har inge kæledyr. Men bor i lejlighed hvor der går to hunde hvar dag gennem gangen som naboen over os går tur med, og så er der nogle katte omkring også.

Føj, det er ulækkert om det er et dyr der giver mig de knobber og kløe 

Anmeld

24. oktober 2013

MaleneG

Jeg fik graviditetskløe de sidste 6-8 uger af graviditeten, og skulle gå til kontrol på sygehuset 1 gang om ugen med en blodprøve, blodtryk mv, for at sikre sig at det ikke gik hen og blev leverbetinget.

Jeg endte mig at kradse mig selv halv til blods, før jeg fik noget creme som bedøvede huden, så kunne jeg da holde ud at være i mig selv. 

Men en god idé lige at kontakte lægen, så du kan blive holdt øje med 

Anmeld

24. oktober 2013

BabyDrømme23

MaleneG skriver:

Jeg fik graviditetskløe de sidste 6-8 uger af graviditeten, og skulle gå til kontrol på sygehuset 1 gang om ugen med en blodprøve, blodtryk mv, for at sikre sig at det ikke gik hen og blev leverbetinget.

Jeg endte mig at kradse mig selv halv til blods, før jeg fik noget creme som bedøvede huden, så kunne jeg da holde ud at være i mig selv. 

Men en god idé lige at kontakte lægen, så du kan blive holdt øje med 

Ok tak for svar

Ja nok bedst at jeg får talt med lægen, tror ikke der er nogen fare på vej, men best at være på den sikre side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.