Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Årh mange tak søde du jeg elsker og være gravid, men vil gerne have min bassemand ud til mig men der går jo lige lidt endnu
Årh mange tak søde du jeg elsker og være gravid, men vil gerne have min bassemand ud til mig men der går jo lige lidt endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Den kan jeg også sagtens føle dig i Haha kan dog også sige at den trang bliver ikke mindre jo tættere du kommer på termin. men ja din lille gut må meget gerne blive derinde noget tid endnu og få lidt godt med sul på kroppen
Den kan jeg også sagtens føle dig i Haha kan dog også sige at den trang bliver ikke mindre jo tættere du kommer på termin. men ja din lille gut må meget gerne blive derinde noget tid endnu og få lidt godt med sul på kroppen
Ja meget gerne og det vil jeg godt tro, jeg håber da også du snart får din lille gut og se hehe jeg følger spændt med, håber snart der sker noget, vi vil jo gerne se ham
Michelle21 skriver: HHvo Ja meget gerne og det vil jeg godt tro, jeg håber da også du snart får din lille gut og se hehe jeg følger spændt med, håber snart der sker noget, vi vil jo gerne se ham
HHvo
BigHope13 skriver: Hvor er du sød jeg håber også snart der sker noget, er ihvertfald super øm i bunden i dag efter jordemoderen har trykket rundt på maven igår av av
Hvor er du sød jeg håber også snart der sker noget, er ihvertfald super øm i bunden i dag efter jordemoderen har trykket rundt på maven igår av av
Det lyder da ikke sådan helt vildt rart, men der er jo heller ikke lang tid til termin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128