26+0 med prinsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
13 svar
8 synes godt om
24. oktober 2013

Michelle21

Weeeeeeeeee så rundede vi 26+0 og der er nu kun 98 dage tilbage så nu jeg endelig under 100

Jeg har det stadig fantastisk, jeg var til 2. lægebesøg i tirsdags, og hvor var det dejligt at hører det lille hjerte slå, og så sparkede han lægens hånd væk, hun måtte ikke mærke på maven, :p det var nu lidt hyggeligt :p

Men jeg må indrømme at jeg faktisk synes at maven har taget et ryk på en uge?? kan det godt lade sig gøre??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Sisse Vinther

Michelle21 skriver:

Weeeeeeeeee så rundede vi 26+0 og der er nu kun 98 dage tilbage så nu jeg endelig under 100

Jeg har det stadig fantastisk, jeg var til 2. lægebesøg i tirsdags, og hvor var det dejligt at hører det lille hjerte slå, og så sparkede han lægens hånd væk, hun måtte ikke mærke på maven, :p det var nu lidt hyggeligt :p

Men jeg må indrømme at jeg faktisk synes at maven har taget et ryk på en uge?? kan det godt lade sig gøre??? 

Ja selvfølgelig kan det det.
Baby er jo kun 6 uger over halvt færdig, og det går stærkt derinde, så uden tvivl at man vil kunne se/mærke det nogle gange fra den ene uge til den anden.

Anmeld

24. oktober 2013

Michelle21

Sisse Vinther skriver:

Ja selvfølgelig kan det det.
Baby er jo kun 6 uger over halvt færdig, og det går stærkt derinde, så uden tvivl at man vil kunne se/mærke det nogle gange fra den ene uge til den anden.

Det rigtig, synes bare det var lidt meget da jeg vågnede som om den lige er vokset meget i løbet af natten

Anmeld

24. oktober 2013

Sisse Vinther

Michelle21 skriver:

Det rigtig, synes bare det var lidt meget da jeg vågnede som om den lige er vokset meget i løbet af natten

Hihi, hvem ved!? Det kan også være han har rullet lidt rundt derinde i løbet af natten, så han måske ligger en smule anderledes, og den derfor virker større og mere spændt.

Anmeld

24. oktober 2013

Michelle21

Sisse Vinther skriver:

Hihi, hvem ved!? Det kan også være han har rullet lidt rundt derinde i løbet af natten, så han måske ligger en smule anderledes, og den derfor virker større og mere spændt.

Ja det ved jeg, synes bare det var lidt vildt

Anmeld

24. oktober 2013

Michelle21

Michelle21 skriver:

..

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

YaWeeeeeeeeee så rundede vi 26+0 og der er nu kun 98 dage tilbage så nu jeg endelig under 100

Yay hvor er du bare fin og synes tydeligt man kan se maven er blevet større siden sidste uge, den er endnu mere rund og sidder også lidt højere eller er det bare mig
det meget normalt at maven vokser i ryk, har min også gjort

Anmeld

24. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Yay hvor er du bare fin og synes tydeligt man kan se maven er blevet større siden sidste uge, den er endnu mere rund og sidder også lidt højere eller er det bare mig
det meget normalt at maven vokser i ryk, har min også gjort

Nej det ikke bare dig, den sidder højere og synes også den er blevet mere rund men synes det er vildt den har taget sådan et ryk nu ser man jo gravid ud og ikke bare tyk :p 

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Nej det ikke bare dig, den sidder højere og synes også den er blevet mere rund men synes det er vildt den har taget sådan et ryk nu ser man jo gravid ud og ikke bare tyk :p 

Hehe kan godt følge dig, synes dog slet ikke du så tyk ud før men ja det med til at man selv føler sig mere gravid
du har ihvertfald en rigtig flot gravid mave det tydeligt at se for os andre

Anmeld

24. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Hehe kan godt følge dig, synes dog slet ikke du så tyk ud før men ja det med til at man selv føler sig mere gravid
du har ihvertfald en rigtig flot gravid mave det tydeligt at se for os andre

Årh mange tak søde du jeg elsker og være gravid, men vil gerne have min bassemand ud til mig men der går jo lige lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.