MyBabi skriver:
Melder mig her på gruppen. Har termin 4 juni
.
Og jo, kan lige også tilføje med, at jeg er blevet gravid på ganske "normal" måde, efter 13 års ægteskab! Jeg har været igennem rigtig mange ICSI behandlinger. (Fertilitetsbeh.) og virkelig KÆMPET hårdt, for at få barn nr 2. Efter en del forsøg, 6 insimationer, 1 IVF og 3 ICSI'er tager jeg på en amerikansk privat hospital i februar måned i Istanbul, som kan konstatere, at jeg har en deform livmoder, som har gjort, at jeg ikke kunne få børn på naturlig måde!?!?Jeg får taget et HSG røntgen, hvor det fremgår meget tydeligt, at jeg har en hjerteformet livmoder!!
Puha hvor blev jeg vred og ked af det.... Jeg tudede simpelthen på vej tilbage til hotellet. Nå men, jeg vender tilbage og kontakter min egen fertilitetslæge og bliver opereret i juni måned (herlev), og efter 2 menstrationer, sad jeg med en positiv graviditetstest! Jeg blev super glad
....Men må nok indrømme, at et røntgen af min livmoder, kunne have sparet mig for rigtig mange smerter. Mistede de små forstre hele tiden, og det var rigtig, rigtig hårdt. Under min datters graviditet, havde der også v æret mange komplikationer, og hun blev født ret lille, ja der var ligesom ikke meget plads i livmoderen.
Jeg hat normalt tillid til det danske sundhedssystem, men det her, det er bare en ret alvorlig "smutter". Men vil alligevel gå videre med det. Jeg vil simpelthen kæmpe for, at kvinder som forsøger at blive gravide (fertiletetsbeh.), kan tilbydes en HSG røntgen, for at være sikker på, at alt er som det skal være...
Men jeg prøver selvfølgelig samtidig også, trods min frustration, at være positiv og sende en masse varme tanker, til det lille mirakel i mave
)
Vi tales ved tøser...